woensdag 23 september 2009

winter

Een winterkaartje in het wit, alleen de stempel die ik heb ik ingekleurd heb ik eruit laten springen qua kleur. Een witte kaart die ik aan de buitenrand gechalkt heb, een glittervel daarop geplakt, met de cuttlebug embossingmal de huisjes geembosd, later een stukje van een glittervel gescheurd erboven op. Afgewerkt met een kantje en een bloem. Op de bloem heb ik weer met een stukje glittervel een versiering geponsd met de Starburst pons van McGill. Ik weet niet hoe ik zo`n versiering moet noemen. Het hartje heb ik met een metalen ringetje waar een splitpennetje doorheen kan de bloem vastgezet. De losse sneeuwkristallen heb ik van een witte stickervel afgehaald. Onder en bovenop de lantaarn heb ik wat ingesmeerd met glitter. De stempel is een clearstamp van Penny Black `Jolly Follies`

4 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha
heel mooi gedaan!
Groetjes Corrie

Erika zei

Wat een mooi kaartje weer Gretha!
Heel leuk zo met al dat wit en dan alleen het afdrukje ingekleurd, echt super.

Groetjes Erika

Corrie zei

Gretha
Er staat een award voor jou te wachten op mijn blog
Liefs Corrie

Debbie T zei

Oh I really love this card, Stunning! Thank you - Debbie T :)