zondag 28 februari 2010

Een kaartje posten

Hallo allemaal,

Ik heb deze kaart naar Nicole Verkooijen gestuurd, nadat ze me gevraagd had om er eentje naar haar toe te zenden. Ik vond dat ontzettend lief van haar, nogmaals heel erg bedankt Nicole.
Op deze kaart heb ik het beertje van Penny Black gestempeld en ingekleurd met potloden, ik kleur afdrukjes met Distress inkt in en met kleurpotloden. Ik heb het papier Wassail van Basic Grey gebruikt. De rand is geponst met de Garden Trellis van Martha Stewart.
Ik heb het verder afgewerkt met kant, lint en bloementjes.

Ik vind het zo gaaf dat ik een heleboel volgers erbij heb gekregen en vooral jullie lieve reacties, dit doet me enorm goed, dank jullie wel!

Lieve groetjes

Gretha

10 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ik zag hem al bij nicole. gaaf hoor! en een super kaart!

Trudy zei

Mooie kaart Gretha !!Echt Super!!
Groetjes Trudy

Petra zei

Zo'n schattige stempel en ik ben heel jaloers op je kleurtalent;-)

Yvonne zei

Hoi Gretha

Wat een mooie kaarten maak je ben gelijk volger geworden van je blog.
Ik zou het heel leuk vinden als je bij mij ook een kijkje komt nemen.Dit is mijn link.http://yvonnescrappage.blogspot.com
Dank je wel ik blijf je zeker volgen
Groet Yvon

Debbie Stip zei

Een heel mooi kaartje hoor, hier kun je trots op zijn! Zo mooi ingekleurd en gewoon een plaatje van een kaart!

Groetjes,
Debbie

Fia zei

Hallo Gretha,

Ik kreeg jouw blog door van een scrapvriendin om even te kijken naar jouw mooie kaartjes.
Nou dat was de moeite waard wat een prachtige kaartjes en zo mooi ingekleurd ik kan nog van je leren!
Ben je gaan volgen hoor.

Groetjes Fia

Corrie zei

Ohhhh Gretha
wat een snoepie zeg
en je hebt hem weer waanzinnig mooi ingekleurd
Groetjes Corrie

Erika zei

Ik zag je kaartje ook al langskomen bij Nicole, ik vind 'm echt super super supermooi!!!

Groetjes Erika

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Ik zag hem al staan bij Nicole, zo ben ik ook op je blog gekomen.
Een erg mooie kaart.

Groetjes Jolande.

De Roelies zei

wat een super mooie kaart
groetjes lilian