zondag 14 maart 2010

Knotsgezellig

De knotsgekke kaartendagen zitten er weer op. Wat was het weer gezellig druk bij onze kraam en aan mijn demonstratietafel. Ik kon af en toe niet demonstreren omdat het dan te druk was.
Wat heb ik veel leuke reacties gekregen, ik wil jullie daarvoor alsnog bedanken. Ik heb het erg gezellig gehad.

Deze kaart stond op mijn demonstratietafel.

Ik heb de stempel ingekleurd met Distress Inkt. Ik heb de volgende kleuren gebruikt: tattered rose voor het gezicht, fired brick voor de trui en hartjes, vintage photo voor de broek en black soot voor de handschoenen en schoenen. Voor het haar heb ik ook vintage photo gebruikt, alleen wat meer inkt gebruikt om het donkerder te maken. Het papier is van SEI, wat ik schitterend vind om ermee te werken. Het hart heb ik gemaakt van een Martha Stewart randpons. De vlinder is van een gewone pons van MS.
Ik heb hier enorme leuke en lieve reacties op de beurs voor gekregen, ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Lieve groetjes
Gretha

10 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Gretha!!
en het was inderdaad druk zeg, maar wel gezellig.
Groetjes Trudy

Andrea zei

hoi Gretha,
wat goed dat het zo lekker liep bij de demotafel, is toch een hele eer vind ik
en dan nog je kaartje, super leuk gedaan
groetjes andrea

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Gretha
Fijn dat je een leuke en gezellige beurs heb gehad, en wat leuk dat er zoveel aandacht was voor je demo, dat geeft toch een lekker gevoel.

bep zei

Hey Gretha was leuk je te ontmoeten joh
grt bep

Creatiefhandje zei

Hoi Gretha,
Leuk je ontmoet te hebben en heb van je geleerd met inkleuren
wij zien je weer in Gorinchem
gr esmeralda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een lievie.
Mooi ingekleurd ook.
Ik ben ook druk aan het oefenen met distressinkt inkleuren, vind het nog wel moeilijk hoor.

Groetjes Jolande.

ingridskaartenhuis. zei

hallo Gretha,
wat een mooie kaart is het zeg.
maar eehhh, het is volgens mij een Magnolia afdrukje

groetjes Ingrid

Gusta zei

wat fijn dat het leuk was op de beurs
en je kaart is ook super

groetjes Gusta

Tineke zei

hoi Gretha wat super zoals je de stempels inkleurt, heb met bewondering staan kijken. haha dat zie je ook wel op de foto.
groetjes Tineke

Jenine zei

Hoi Gretha,

Super gaaf kaartje en weer geweldig gaaf ingekleurd!!

Zoals beloofd ff een bezoekje gebracht aan je blog. Vind echt dat je zó ontzettend gaaf inkleurd!!

Kheb ook zojuist de Derwent uit de kast getrokken, jou techniek gebruikt en het papier wat ik bij jou heb gekocht, en moet zeggen dat de kleuren nu véél mooier overkomen!!
Was dus heel leerzaam om bij jou langs te gaan ;-)

Liefs Jenine