maandag 8 maart 2010

Twee opkikkertjes












Hallo lieve bloggers,

Vandaag heb ik 2 kaarten tegelijk gepost, omdat ze goed bij elkaar passen.
Deze 2 stempels staan bij elkaar met nog een paar andere op een sheet en zijn het clearstamps van Penny Black. Ik heb voor beide kaarten hetzelfde papier van Kaiser Craft gebruikt.
Op de rechthoekige kaart heb ik een spelbinder de `labels six` toegepast en voor de andere een mal van Nellie Snellen. De tekstempel is van Family.
Om het geheel niet te groen laten worden heb ik met roze accenten gewerkt en wordt het zo een vrolijk geheel.
















De takjes zijn gemaakt met 2 verschillende ponsen van Mc Gill. De blaadjes heb ik op de
helft wat omgevouwen om niet zo stijf geheel te krijgen.
Ik ben benieuwd of jullie ze leuk vinden.
Lieve groetjes,

Gretha

8 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

nou dit zijn weer 2 plaatjes van kaarten. en een opkikkertje is altijd leuk om te versturem :)

Nanda zei

Leuke en vrolijke kaarten! De kleuren zijn lekker fris en doen me denken aan de zomer.

Nanda

Anita zei

Allebei leuke, vrolijke kaartjes, daar word je gelijk beter van! Ik vind de strikjes ook zo grappig!
groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaartje daar kikker je wel van op.lekkker vrolijk leuk zijn de tekstjes ook nog nooit gezien.

Trudy zei

Gretha wat zijn je kaartjes weer mooi zeg!!
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Als je zo'n kaart krijgt als je ziek bent, moet je wel weer opknappen.
Heel mooi.

Groetjes Jolande.

Joan Ottevanger zei

Wat een leuke kaarten zo vrolijk.

Corrie zei

haaaa.... daar kikker je van op
Prachtige kaarten Gretha
Groetjes Corrie