woensdag 19 mei 2010

Poes met 2 muisjes

Hallo allemaal,
Vandaag weer een kaart met een Penny Black stempel. Deze stempel is een clearstamp genaamd Piece of my heart. Deze afdruk heb ik ingekleurd met de kleurpotloden. Het papier wat ik gebruikt heb, komt uit een blokje van Basic Grey `Sugar Rush`. Onder het afdrukje heb ik met een nestabilitie `Labels Six` deze vorm gestanst. Onder de stans heb ik met een cuttlebug mal bloemetjes geembosd. De onderste rand heb ik gemaakt met de Floral Vine van Martha Stewart. Als afwerking een geruit lintje en vlinders van MS, de kleinste pons.
Ik hoop dat jullie hem net zo vrolijk vinden als ik.
Lieve groetjes
Gretha

7 opmerkingen:

Trudy zei

Gretha wat een mooie kaart zeg!!
Ik heb vanmorgen ook een paar prachtige kaarten van je gezien bij Bep.
Groetjes Trudy

m@deliefjuh zei

prachtig gemaakt!

Nelleke zei

Mooi Kaartje heb je weer gemaakt.

groetjes Nelleke

Erika zei

Wat een mooie weer!

Groetjes Erika

Corrie zei

Ik vind hem geweldig Gretha
Groetjes Corrie

Bianca zei

Prachtige kaart. Als ik deze mooie achtergrond zie, dan wil ik er zelf ook wel eentje gebruiken. Maar ik vergeet het steeds.
Groetjes,
Bianca

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Wat een leukerd, je stempelafdruk vind ik grappig en wat een schitterende randpons.

Groetjes Jolande