zondag 16 mei 2010

Sarah


Hallo allemaal,
Na een weekje in Zeeland doorgebracht te hebben, post ik nu snel even een kaartje. Uiteraard heb ik daar ook niet stilgezeten, ik heb daar aardig wat afdrukjes ingekleurd en maak ik hier thuis verder af tot een kaart. Dat gaan jullie uiteraard allemaal hier nog zien hoe ze geworden zijn. Voor deze kaart heb ik een 3d uitdrukvel van Studio Light gebruikt en zo een beetje romantisch geheel van gemaakt. Het papier is van Marianne Design en heb ik aan de buitenkant met Distress inkt `Old Paper`bewerkt. Nadat ik de ovale Nestabilitie gebruikt heb, heb ik met de cuttlebug mal zelf er roosjes in gebracht. Voor de hartjes heb ik de kleinste vorm gepakt van de nestabilties Classic Hearts. In de linker bovenhoek heb ik de vlinder uit de grote Martha Stewart pons geponst en eronder 2 meeldraadjes geplakt die als voelsprieten voorstellen.
Verder afgewerkt met bloemen en strassteentjes.
Tot mijn grote vreugde zag ik net dat ik meer dan 100 volgers heb, ik vind dit zo ontzettend leuk, dat ik van de week iets weg gaat geven. Hou mijn blog in de gaten, hihihi.
Lieve groetjes allemaal en tot de volgende kaart of........
Gretha

13 opmerkingen:

Petra zei

Wow, mooi kaartje, ik vind het idee van de cirkel in de ovale vorm zo leuk gedaan, ook qua kleur. Toch ook leuk he 3D ;-)

bep zei

wauww gretha leuk gedaan ..had je al gemist op je blg haaa
grt bep

Fia zei

Wat een prachtig kaartje zoveel moois op te zien!!!!!
De mal met de roosjes ohhh wat een geweldig idee geeft een schattig effect!!!

Linda zei

WAUW wat is dit een mooi kaartje, helemaal toppie
gr Linda

Jeanet zei

Hoi Gretha,
Hij is weer helemaal geweldig geworden....
echt een toppertje
groetjes Jeanet.

Nelleke zei

Hij is weer helemaal super.
Heerlijk romantisch.

groetjes Nelleke

Bernadet zei

da's een geweldig mooi kaartje Gretha!!
lieve zoete kleurtjes heb je gebruikt

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie romantische kaart.

Groetjes jolande

Trudy zei

Geweldig mooi kaartje Gretha,
mooie zachte kleuren ook.
Groetjes Trudy

Erika zei

Wat een schattig kaartje!

Groetjes Erika

Francis zei

Oooo Gretha, wat mooi!! Hij is werkelijk prachtig!
Heb je een fijne vakantie gehad?
Ik vind het zo jammer dat ik je gemist heb in de winkel...

Groetjes,
Francis

Corrie zei

Wauw Gretha, wat een plaatje
waanzinnig mooi!!!!
Groetjes Corrie

Joan Ottevanger zei

Een heel romantisch kaartje erg mooi!