donderdag 23 september 2010

Sneeuw & ijs

Hallo allemaal,
Men vroeg mij meerdere malen op de workshop, die ik regelmatig geef, `Gretha wanneer post je de Magnolia sneeuwpop op je blog?`. Nou meiden bij deze.
Ik heb de sneeuwpop ingekleurd met de kleurpotloden. Dat heb ik gedaan omdat het aquarelpapier wat ik gebruik voor de distress, gebroken wit is. Dat vond ik niet zo mooi, omdat je dan een gore sneeuwpop krijg als je dat bij wit scrappapier houd zoals bij deze kaart. Het papier wat ik gebruik voor de kleurpotloden is wel wit.
Het scrappapier is van Magnolia.
Aan de linkerkant heb ik met de Ms pons `Snow Flurry`de rand bewerkt met daarnaast een geembosd ruitrandje van Joy.
De kristallen zijn ook weer van Ms `Glacial Snowflake` met daarop een plaksteentje.
Zoals jullie zien heb ik dat ook gedaan op het stempelafdrukje.
De tekst is een stempel van Marianne Design.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

12 opmerkingen:

Neline zei

Hij is prachtig Gretha! Heel mooi ingekleurd;)
groetjes
Neline

Trudy zei

Prachtige kaart Gretha!
het papier is ook zo mooi.
Groetjes Trudy

Erika zei

Prachtig zeg! Leuk zeg dat blauw/wit en dan die rode (of is het donkerroze?) accenten, super!

Groetjes Erika

Anoniem zei

Wow wat een prachtige kaart! Ik krijg steeds meer zin in de workshop ;-)

Groetjes,
Helene

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige winterkaart.

groetjes jolande

m@deliefjuh zei

super mooi gemaak echt mooie ijskleuren!

yvon zei

Waanzinnig mooie kaart. Die kleuren, daar hou ik van. En dat papier vind ik ook prachtig.
Groetjes, Yvon

Corrie zei

Wauwwwww Gretha
wat een super mooi kaartje, ongelovelijk hoe jij toch kleur weet te geven aan iets wat grotendeels wit is, echt geweldig!!!!
Groetjes Corrie

nicole zei

superleuke stempel!
en je kaartje is prachtig geworden!!!
groetjes Nicole

Marrie zei

Hallo Gretha

Wat super leuk is je sneeuwpop heel leuk gedaan hoor.

Groetjes Marrie

bep zei

super kaartje Gretha
groetjes bep

Anoniem zei

Wat een heerlijk winters kaartje Gretha ,en wat heb je de sneeuwman mooi in gekleurd.
Alleen hoop ik dat de sneeuw nog een paar maandjes weg blijft.
Fijn weekend Jannie.