woensdag 8 december 2010

Dansende sneeuwpoppen

Hallo allemaal,
Zien deze twee gezellig sneeuwpopjes er niet gezellig uit?
Ze zijn van Penny Johnson en heten Snowy Cuddles.
De distressinkt is hier weer van pas gekomen.
Het papier komt uit een blokje van Cosmo Cricket `Mitten Weather`en heb ik al vaker gebruikt bij mijn vorige kaarten, ik heb er alleen een ander kleurvariant uit gepakt.


Ik heb de kaart verder versierd met een creatable, een kristalpons van MS `Glacial Snowflake`, takjes van MS, bloemen en een strik.
Het labeltje met de tekst is van vorig jaar en is van Magnolia.

Vorige week heeft Anita van het Hobbyschuurtje in België aan me gevraagd of ik een aantal Magnoliaatjes in wilde kleuren met de Distress. Hier hoefde ik niet lang over na te denken en vond het hartstikke leuk om te doen. Zij heeft er letters mee versierd. Dit heeft ze prachtig gedaan, vind ik. Je kan hier een kijkje nemen op haar blog, ze heeft er foto`s van gemaakt.

Dit zijn de kleuren van het afdrukje hierboven:
weathered wood
black soot
aged mahogany
barn door
bundle sage
broken china
peeled paint

Ik wens iedereen nog een fijne dag verder en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

21 opmerkingen:

arjette zei

Hoi hoi,

wat een ontzettend mooi kaartje Gretha!!!!!

gr. arjette.

bep zei

wauwwwww gretha hij is weer superrrrrrrr
grt bep

Neline zei

wat een bjoetie weer!!! helemaal super;)
groetjes
Neline

Jeanet van der Lee zei

Zeker een lief sneeuwpoppenstelletje zeg, en ik heb even op je link geklikt en naar de letters gekeken, prachtig zeg! Groetjes, Jeanet

Trudy zei

Hoi Gretha je kaart is weer super!!!
ik heb mijn afdrukje opnieuw ingekleurd vandaag nu is het beter zonder rode vlekken.
het was een leuke avond.
Groetjes Trudy

jans zei

schattig kaartje gretha grt jans

Corrie zei

Wat een super mooi en vrolijk kaartje Gretha.
Liefs Corrie

Thea zei

Wat is dit weer supermooi! Ik ga even een kijkje nemen op het andere blog.

Groetjes Thea

Yvonne F. zei

Oooh, deze is schattig zeg!
En ook prachtig ingekleurd.....lekkere fris, helemaal mijn ding.

gr.Yvonne

Anke zei

Hij is prachtig. Leuke stempel he
liefs Tessa

m@deliefjuh zei

wauw zeg! wat heb je dat prachtig geklurd zeg! helemaal mooi!

groetjes martine

stempelfreaks zei

Wat een prachtig kaartje weer. Die sneeuwpoppen zijn zo leuk. Ook nog even bij de letters gekeken.Die zagen er ook zo leuk uit.
Groetjes Astrid & Larissa

Geertje zei

Weer een super super mooie kaart heb je gemaakt.

Groetjes Geertje,

Kim zei

Wat een ontzettend leuke stempel heb je gebruikt voor dezze mooie kaart.

Marlies zei

je hebt een super mooie kaart en echt heel erg mooi gekleurd, ik zou willen dat ik het zo kon.

groetjes, Marlies

Anoniem zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt Gretha.
En de sneeuwpoppen zijn weer schitterend ingekleurd.
En die letters zijn echt heel mooi en leuk.

Groetjes Jannie.

Marlies zei

Hoi Gretha,
bedankt voor je reactie op mijn blog.
Ik zou heel graag een workshop bij je komen volgen maar ik woon in Eindhoven en dat is toch wel wat te ver weg van Leerdam.
groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Ohhh. wat mooi weer, zo'n vakwerk dat inkleuren met distress door jou.
gr. Liesbeth

Gerrittina zei

Wat heb je dit leuk gedaan!! Ik wil ook meer gaan distressen. Vooral als ik dan weer zoiets leuks zie, krijg ik helemaal zin. Ben er alleen nog niet zo goed in. Ik moet nog veel meer oefenen.

Gr.GZ

Anne-Marije zei

Oh wat een cuties!
xxx Anne-Marije

Anoniem zei

Wat een lieffies! Echt een mooie kerstkaart, vind deze kleurencombi helemaal super, lichtblauw met rood.
Ik heb ook even doorgeklikt op je link naar de Magnolia's en wat heb je ze prachtig ingekleurd.

Alvast een fijn weekend Gretha, geniet ervan.
Groetjes Helene