maandag 6 december 2010

Jingle all the way

Hallo allemaal,
Het was even lastig met deze clearstamp van Penny Black uit de serie Best day ever om er een leuke kaart mee te maken. De stempel is eigenlijk wel een beetje breed, maar na veel gepuzzel heb ik het toch voor elkaar gekregen. Ik wilde namenlijk wel een vierkante kaart maken.
Om de kaart niet te saai te maken heb ik wat goud/geel gebruikt met inkleuren en met een frutseltje op de kaart zelf de kleur terug te laten komen.
Ik heb het afdrukje weer ingekleurd met de Distress.



Ik heb papier Black & White van Md gebruikt, waarvan 2 verschillende velletjes.
Op het linkerstrookje heb ik met een MS pons Iron Gate het randje gemaakt en deels daarover heen een zilver/goud lintje.
De crémekleurig stansje heb ik uit een creatable van MD.
De tekst staat ook op dezelfde clearstamps als de egeltjes.
Op het laatst heb ik nog een strik gemaakt met een belletje eraan. Ik vond dat er wel goed bij passen ;)
De kleuren van de Distress:
tattered rose
aged mahogany
frayed burlap
walnut stain
wild honey
vintage photo
black soot
weathered wood

Hele leuke reacties hebben jullie bij mijn vorige creaties achtergelaten, een genot om te lezen, dank jullie wel.
Tot de volgende kaart.
Lieve groetjes
Gretha

20 opmerkingen:

Liesbeth zei

Ooohh, wat een mooi kaartje weer, ik vind de stempeltjes ook zo leuk maar ik vind ze lastig in te kleuren dus begin er dan niet aan, maar jij hebt het perfect voor elkaar.
gr. Liesbeth

arjette zei

Wwaauuuww wat is dát een mooi kaartje zeg!! Schitterend!!!!!!!!

gr. arjette.

Andrea zei

wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt
groetjes andrea

petra,s cards zei

prachtige kaart!!!!
xx petra

Corrie zei

Wat een mooie kaart Gretha,
en die egeltjes wat zijn ze lieffffff.
Leuk detail dat belletje aan het strikje.
Liefs Corrie

Anke zei

Ik vind hem super gelukt!
Heel leuk dat belletje.
liefs Tessa

Thea zei

Oooh wat is ie weer mooi!

Wat een geweldige stempel en zo mooi ingekleurd weer.

Groetjes Thea

Petra zei

Ooooooooooooooooo ik zit hier jaloers naar het schermpje te kijken; prachtig vind ik 'm, zo mooi ingekleurd en zo'n schattig stempeltje.
Heb je mijn adres ;-)))))))))

stempelfreaks zei

Wat een ontzettend prachtige kaart is het weer! Het afdrukje is ook erg leuk. Prachtig ingekleurd ook. Ben nog steeds druk aan het oefenen met distress inkt. Heb wel veel aan je tips gehad!
Groetjes Astrid & Larissa

Neline zei

wat is tie weer prachtig Gretha!
Ik vind het afdrukje helemaal super, prachtig ingekleurd!
groetjes
Neline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een mooie kaart, geweldige stempel.

groetjes jolande

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart weer Gretha, echt een snoepie.

Fr. van Ineke

yvon zei

Wat een ongelofelijk mooie kaart is dit zeg. Geweldig.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Het is een schitterende kaart geworden!!!
Groetjes,
Marijke

Little K Smith zei

Oh gorgeous card, love it!
Kelly.x

Gusta zei

mooi gemaakt hoor ik heb het afdrukje ook liggen maar, ik wist niet wat ik er mee moest
maar jij hebt het erg mooi verwerkt

Gr Gusta

Unknown zei

Ik kan me voorstellen dat je even moest passen en meten maar wat een super lief stempel is dit zeg en wat heb je er weer een mooie kaart van gemaakt. Prachtig.
Groeten van Ageeth

Lia zei

Wat een geweldige leuke stempel, mooie kaart heb je gemaakt.

groetjes Lia

Trudy zei

Wat een schitterende kaart is dit zeg. Geweldig.
Groetjes Trudy

Diana zei

Hallo Gretha,
Ik zag je voorsteltopic op de club van Tiets en ben hier even komen kijken.
Wat een mooie kaarten maak je! Ben meteen volger geworden.
Groetjes Diana.