maandag 13 december 2010

Jolly Tilda

Hallo allemaal,
Dit is één van mijn laatste kerstkaarten dit jaar wat ik gemaakt heb, ik ben al vanaf juni bezig en heb nu zin om wat andere stempels in te kleuren. Ik laat jullie voor de kerst nog 3 Cuddly Buddly stempelkaarten zien, die vind ik zo schattig dat ik ze nog voor de kerst wil maken.
Voor deze kaart heb ik een magnoliaatje gebruikt en heb ik ook papier van Magnolia ervoor gepakt. Ik vind dit heel mooi warm rood. Het scrappapier met de kadootjes komt uit de lijn van vorig jaar, maar past heel goed bij die van dit jaar.

Het afdrukje heb ik na het inkleuren met de Distress uitgeknipt en op een geembosde stukje wit papier, wat ik met een embossingfolder van cuttlebug gedeeltelijk gedaan heb, verhoogd opgeplakt.
Ik heb alle randen van het scrappapier bewerkt met de distress inkt, kleur frayed burlap.
Verder is de kaart afgewerkt met bloemen, kant, ruitjeslint, meeldraadjes, takjes en een rond tekstje van MD.
Distresskleuren:
tattered rose
aged mahogany
frayed burlap
walnut stain
Ik ga snel weer verder met de volgende kaart, want voor je het weet is het kerst ;)
Lieve groetjes
Gretha

20 opmerkingen:

Evy G zei

Wauw,wat heb je een prachtige kaart gemaakt Gretha! Echt heel mooi!
Degene die die kaart mag krijgen zal er toch van versteld staan!

jans zei

wat een schatje grt jans

Corrie zei

Wowwwww Gretha wat een plaatje weer
en dat stempeltje.....wat een schatje!!!!
Liefs Corrie

arjette zei

Hoi hoi,

het is weer een beauty Gretha!! Schitterend gemaakt!!

gr. arjette.

Neline zei

wat prachtig weer! Dit stempeltje is ook zoooo leuk.
groetjes
Neline

chantal zei

wauw je hebt echt schitterende kerstkaarten gemaakt. Prachtig! Liefs Chantal

Yvonne zei

Ohh, Gretha weer zo'n schitterende mooi kaartje. Ik blijf je kleurwerk bewonderen hoor!
groetjes Yvonne

Liesbeth zei

Wat een dotje is het weer Gretha, zo mooi weer ingekleurd met de distress.
gr. Liesbeth

Aletta zei

Wat een superlief stempeltje van Magnolia en ja.. de kaart is weer prachtig. Groetjes, Aletta

m@deliefjuh zei

SJONGEN WAT IS DIT WEER PRACHTIG ZEG! het springt er gewoon helemaal uit! echt. mijn complimenten!

Marlies zei

Deze is ook weer super mooi, ook de lieve magnolia stempel is weer zo geweldig ingekleurd.
groetjes, marlies

Anke zei

Schitterend. Prachtig dat rood!!
liefs Tessa

Jolanda de Ronde zei

Sapperderflap Gretha, wat een prachtige kaart.
Ik blijf je kleurwerk keer op keer bewonderen.
Toppie hoor!!

Groetjes,Jolanda

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig je kaart, mooi papier, het afdrukje is zo lief en super ingekleurd.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een schatje van een kaart gretha, heel mooi zo alles bij elkaar.

Groetjes Suze

Anoniem zei

Wat een super lief schattig kaartje Gretha.

Groetjes Jannie.

Kim zei

Wat een dotje.

Jitske zei

Mooi kaartje, helemaal in kerstsfeer,
Groetjes Jitske

Trudy zei

Gretha je kaart is prachtig!!
Groetjes Trudy

Angela zei

Wat een prachtig kaartje!!! Echt supersssss!!!
xxAngela