vrijdag 10 december 2010

A journey of thousand miles.......


Hallo allemaal,
Toen ik deze digistempel zag was ik er meteen verliefd op. Deze stempels zijn van Cuddly Buddly.
Ik vond het ook erg leuk om dit in te kleuren en uiteraard met de Distress.
Het papier wat ik gebruikt heb is denk ik wel herkenbaar, namelijk Eskimo Kisses.
De ovale vormen zijn nestabilities de `Classic ovale (scallop)`.
Hier achter heb ik met de cuttlebug embossingmal Polka dots de stipjes aangebracht.
De ijspegels of druipende sneeuw of hoe je ook wilt noemen ;) is een creatable van MD.
Achter en rondom de bloemen heb ik met de MS pons `Glacial snowflake` de kristallen gemaakt met wit glitterpapier.
Dit heb ik gecombineerd met wat meeldraadjes.
De tekst is afkomstig van Kaiser craft.
Op het laatst heb ik hier en daar nog wat glitter aangebracht.
De kleuren:
vintage photo
walnut stain
aged mahogany
peeled paint
forest moss
weathered wood
broken china
wild honey

Wederom bedankt voor jullie bezoek en een heel fijn weekend gewenst.
Lieve groetjes
Gretha

26 opmerkingen:

Corrie zei

Hihi ik kan me voorstellen dat je verliefd bent geworden op deze digi Gretha het is ook echt een schatje, je hebt er een waanzinnig mooi kaartje mee gemaakt.
Liefs Corrie

Jolanda de Ronde zei

Sapperderflap wat een prachtig kaartje Gretha!
Om verliefd op te worden hihihi...
Het is echt een schat van een afdrukje.

Lieve groetjes,Jolanda

Neline zei

wat prachtig Gretha! Het is net of het beertje echt tussen de huisjes loopt! Het afdrukje is super lief enne.....het inkleuren is weer helemaal top.
groetjes
Neline

Marlies zei

een heeeel lieve kaart en ik blijf jaloers op je 'ínkleuren'
groetjes Marlies

Creatiefhandje zei

wauw wat gaaf geworden gretha om jaloers op te worden, die stempel
gr esmee

arjette zei

Ooooohhhh wat een geweldig mooi kaartje heb je weer gemaakt!!!! En dat afdrukje..... wat is ie lief!!!!!!!!!!!

gr. arjette.

m@deliefjuh zei

super mooi. vind je kleurwerk ook prachtig weer!

Trudy zei

Gretha, wat een schitterende kaart weer zeg!!!!
en zo mooi ingekleurd, geweldig.
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, super lief en mooi kaartje.

groetjes jolande

Durvina zei

Wat een schatje en wat is ie schitterend ingekleurd.

gr, Durvina

Anoniem zei

Wat een geweldig mooi en lief kaartje heb je weer gemaakt.
En weer zo mooi ingekleurd echt super gaaf.

groetjes Jannie.

Anke zei

Inderdaad een schatje. Hele leuke kaart.
liefs Tessa

yvon zei

Wat een ontzettend lief stempeltje is dit en wat heb je het mooi ingekleurd. Fantastische kaart.
Groetjes, Yvon

Bea van Ette zei

Wat een plaatje! Prachtig

Groetjes, Bea

PinksyDoodles zei

Super card Gretha and your colouring is brilliant. Thank you for joining our challenge at Cuddly Buddly.
Clare x

Yvonne zei

Gretha, weer zo mooi! Wat is je kleurwerk toch prachtig! ik geniet er iedere keer weer van.
groetjes Yvonne

Jolara zei

wat ontzettend leuk ! Groetjes Joyce

jolanda zei

Via de nieuwsbrief van create4fun kom ik op jouw blog terecht en wat daar ben ik blij om hoor! Jeetje, wat maak je een mooie kaarten!!
Wat kleur jij de stempels mooi in zeg... ik probeer de laatste tijd ook steeds vaker te kleuren met distress, maar bij mij gebeurd het nog wel eens dat de kleuren buiten de rand gaan of door elkaar lopen. Ik vind het enorm knap zoals jij dat doet!
Natuurlijk ben ik gelijk volger geworden, want ik wil graag nog vaker kaartjes van je bewonderen.
liefs, jolanda

Thea zei

Prachtig is het weer Gretha, en het stempeltje is inderdaad een schatje. Zo maar eens even kijken op de site.

Groetjes Thea

Gusta zei

al weer z,n mooie kaart van jou

Gr Gusta

sallysbitz2 zei

Divine card xx
I love all these images, so hard to choose!

Anoniem zei

Op de valreep van het weekend nog even snel een berichtje van mij. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt en wat een lief afdrukje is dit. Ik heb nog niet eerder hiervan gehoord, maar is super lief, en weer schitterend ingekleurd.
Een echt winters kaartje wat helemaal past bij het weer van vanavond en komende week, want als ik het allemaal goed heb gehoord wordt het weer erg koud en gaat het morgen sneeuwen?!

Fijne avond en tot de volgende kaart,
Groetjes Helene

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje weer Gretha, het stempeltje is idd. om verliefd op te worden,zeker als het ingekleurd is met de distress door jou.\gr. Liesbeth

Yvonne F. zei

Hmmm, ik geloof dat ik ook maar 'ns ga shoppen bij Cuddly Buddly. Deze ziet er nl.erg leuk uit.Je hebt 'm ook prachtig ingekleurd!
Dat BG. papier blijft mooi...

gr.Yvonne

Unknown zei

Oohh wat een lieffie snap dat je helemaal weg was van het stempeltje hij is ook zo lief.

Groetjes SUze

Sonia zei

A well deserved win on the cuddly buddy blog, well done grettha. Enjoy spending your prize.
Hugs Sonia xxx