woensdag 29 december 2010

Kom maar onder mijn paraplu

Hallo allemaal,
Dit kaartje heb ik gemaakt voor Create4fun met een digitale stempel. Dit is een wat feller kaartje geworden dan mijn vorige, dit komt omdat in het papier van MD Eline`s huis wat fellere kleuren in verwerkt zijn. Maar ik vind het wel een vrolijk geheel geworden.
Ik heb veel ponsen van Martha Stewart in verwerkt. De randen Monarch Butterfly en Doily Lace, de vlindertjes en het hartje Lace Scallop Heart.

De blaadjes zijn van Nellie Snellen en de bloemen van EK Succes de Paper shapers.
Ik heb hiervoor 2 verschillende maten gebruikt.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met een ruitlintje en strassertjes.
De kleuren van de Distress:
tattered rose
aged mahogany
vintage photo
peeled paint
forest moss
wild honey
weathered wood
broken china
victorian velvet

Een fijne dag verder en tot de volgende kaart.
Lieve Groetjes

Gretha

23 opmerkingen:

Bernadet zei

superkaart Gretha, en geweldig ingekleurd.
Ik hou wel van dit fellere

Trudy zei

Wat een schitterende kaart weer Gretha, en zooooo mooi ingekleurd,
dan moet ik nog hard oefenen hoor om het zo mooi te krijgen!.
Groetjes Trudy

Neline zei

Wat een heerlijk fleurig kaartje Gretha!!!
Prachtig kleurwerk. Leuk dat je zoveel ponsen hebt gebruikt.
groetjes
Neline

arjette zei

Hoi hoi,

wat een supermooi kaartje zeg!!!!

gr. arjette.

Marlies zei

Super mooi en door de felle vrolijke kleurtjes krijg je weer zin in voorjaar.
Groetjes, Marlies

Yvonne zei

Weer helemaal geweldig, Ik vind die felle kleurtjes wel wat hebben, heerlijk vrolijk!
groetjes Yvonne

Angela zei

Prachtig kaartje!! Lekker fleurig, helemaal leuk na al die kerstkaartjes!!
xxAngela

*mieke* zei

Felle kleurtjes...leuke kaart is het geworden!
Groetjes Mieke

Corrie zei

Wat een lekker vrolijk en fleurig kaartje Gretha.
Liefs Corrie

diana zei

wat een mooie kaart, en wauw wat super gekleurd.
groetjes diana

Anoniem zei

Gretha,
Ik vind je kaarten prachtig zo ook deze weer.
ik heb een vraag of eigenlijk een verzoekje, ik probeer elke keer net zo mooi een kaartje in te kleuren als jij dat doet , maar het lukt me niet :( Kun je misschien een filmpje op je site zetten om te laten zien hoe je dat doet, ik verpest alleen mijn papier en inkt er mee.
Groetjes Elisa

Anke zei

Wat een vrolijk kaartje. Heel leuk.
liefs Tessa

Unknown zei

Oohh maar deze is heel mooi Gretha, ik ben niet zo van de harde kleurtjes maar dit is Prachtig.

Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2011.

Groetjes Suze

Liesbeth zei

Hoi Gretha.
Even een antwoord op je vraagje van het wandelblog........Rijen, tussen Breda en Tilburg. Morgen gaan we richting Tilburg lopen, je leest het weer.
En jij? Ben dan ook wel weer erg nieuwsgierig.
Lees Leerdam bij je hobbywinkel,dus zou je die richting ook geplaatst hebben.
Ook voor jou veel fijne wandelkilometers, en misschien komen we elkaar gewoon spontaan een keertje tegen.
gr.Liesbeth

anita01 zei

Greta, je bent toch wel heel knap in je kleurwerk, geniet er zo van...heerlijk hoor.

Wens je een mooie jaar wisseling met een heerlijk 2011...dat we maar veel mooi's mogen maken he, zalig....

Warme groetjes,
Anita

Anoniem zei

Hoi Gretha,

Nog even een berichtje op dit late uur. Wat een leuke en vrolijke kaart heb je gemaakt. De kleuren springen werkelijk van het scherm af!
En dan bedoel ik de kleuren waarmee je het hebt ingekleurd, zo mooi. Het papier wat je erbij hebt gezocht is ook heel vrolijk van kleur. Laat de lente maar komen..... ;-)

Een goed uiteinde en tot in het nieuwe jaar.
Lieve groetjes,
Hélène

Gretha zei

Hoi Elisa,
Bedankt voor je lieve complimentjes.
Ik zou heel graag een filmpje willen maken, maar er zijn een paar dingen waardoor het niet kan. Ten eerste heb ik geen camera, ten tweede ben ik best wel lang bezig om een afdrukje in te kleuren, ik ben al gauw 1 tot 1 1/2 uur bezig. Om te scannen is ook geen optie, omdat ik nat op nat werk. Ik kan wel misschien stap voor stap foto`s maken, ik denk dat ik dat eens ga proberen. Ik geef straks wel weer demonstraties in België en Den Bosch op de beurzen. Ik geef ook workshops in Leerdam.
Sorry Elisa als ik niet aan je verwachting voldoe.
Groetjes Gretha

scrappingtwins zei

Wat een super leuk kaartje, alleen heb ik een vraagje. Wat voor een printer gebruik je, want bij mij lukt het niet om digistamps in te kleuren de distress ink, dan gaat de inkt van de "stempel"altijd uit lopen. en wat voor een papier gebruik jij?

groetjes de twins

Gretha zei

Hallo scrappingtwins,
Ik gebruik een printer van HP en aquarelpapier van Cotman `Winsor en Newton` 190 grams papier.
Als je je afdrukje geprint hebt, moet je het minimaal een nacht laten drogen.
Ik hoop jullie hiermee geholpen te hebben.
Groetjes Gretha

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

ohhhh Gretha, this is just ADORABLE.
fabulous coloring and adorable. You guys have just the sweetest images in Europe
Happy New year
Claudia

Janie Printz zei

Oh Gretha what a lovely image so beautifully colored.. I LOVE all things Precious Moments & have a wonderful collection of them in my curio cabinet. I'm still having trouble finding where to but the stamped images.
Hugs, Janie

Anoniem zei

Wat een super lief kaartje Gretha.

groetjes Jannie.

Sonia zei

Wow what a wonderful card.
Hugs Sonia x