woensdag 22 december 2010

Let`s go sledging

Hallo allemaal,
Dit is toch echt mijn laatste kerstkaartje voor dit jaar met Toby Tumble van Cuddly Buddly.
Ik heb over deze digistempels zulke leuke reacties ontvangen, ook via mijn email van dames uit Engeland en Amerika, hartelijk dank hiervoor. Dit had ik niet verwacht omdat volgens mij deze stempels nog niet zo bekend zijn in Nederland. Ik vind dit wel heel leuk tussendoor, even wat andere stempels gebruiken dan de gemiddelde doorsnee.
Ook voor deze kaart heb ik papier van Bo Bunny gebruikt met weer andere velletjes uit dat blokje.
Dit afdrukje heb ik ingekleurd met de Distress.


Onder het afdrukje heb ik een rechthoekige nestabilite gebruikt met daaronder een gegolfd (scalloped) exemplaar.
De grote kristal is van een Martha Stewart pons `Snowflake`.
De tekst (digitaal) vond ik zo leuk bij deze stempel passen, maar vraag me niet waar ik hem vandaan heb gehaald, ik had hem al een poosje opgeslagen op mijn computer.
Het uitgestanste randje is van Crealies. nr. 09
De distress kleuren zijn:
antique linen
frayed burlap
walnut stain
tattered rose
pine needles
black soot
weathered wood
stormy sky
aged mahogany
dusty concord

Ik wens iederen nog een `Merry Christmas` en het is vrijwel zeker dat het een witte wordt dit jaar.
Lieve groetjes
Gretha

17 opmerkingen:

Trudy zei

Gretha wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt
en de stempel is echt heel mooi.
En zo mooi ingekleurd.
Hele fijne feestdagen voor jullie allemaal en een gelukkig nieuwjaar.
Groetjes van Trudy

Anoniem zei

Je kaartje is prachtig Gretha en vooral je kleurwerk is helemaal super! Ik heb deze stempel ook maar helaas nog niks mee gedaan (geloof ik) hihihi, ik zie door de kerstkaarten het bos niet meer!

Jij ook hele fijne feestdagen gewenst en een geweldig en creatief 2011!

Liefs, Sandra

Neline zei

Wat is tie weer gaaf Gretha!! Ik ben helemaal weg van de stempeltjes. Je afdrukje is weer prachtig ingekleurd.
Voor jou ook hele fijne dagen en een gezond en creatief 2011.
groetjes
Neline

yvon zei

OMG, jij maakt echt prachtige kaarten Gretha. Ik vind deze ook weer geweldig en die stempels..... zoo liefff. Je kleurwerk is ook fantastisch.
Hele fijne dagen en de aller beste wensen voor 2011.
Groetjes, Yvon

Marlies zei

weer een super kaart Gretha! en een leuke toepasselijke tekst erbij.
Jij en je familie ook hele fijne feestdagen.
groetjes, marlies

Janie Printz zei

Once again I am so impressed with your wonderful work. You've chosen such beautiful colors for this oh so cute image which you've colored so perfectly. Love the design & the fantastic papers on this gorgeous card....
Hugs, Janie

Sieta zei

Hallo Gretha, wat is dit weer een prachtige kaart geworden.
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe en dat het nieuwe jaar weer veel mooie kaarten mag leveren.
Lieve groetjes Sieta

Marijke zei

Hoi Gretha,
Het is weer een schatje geworden!
Gezellige feestdagen toegewenst.
Groetjes,
Marijke

Corrie zei

Wowwwww Gretha, dit is ook weer een snoepie zeg! Ik wens jou en je gezin hele gezellige kerstdagen toe.
Liefs Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart ziet er weer super uit en het kleurwerk is prachtig, ik kan hier zo van genieten.

groetjes jolande

arjette zei

Hoi hoi,

schitteren kaartje Gretha!!! Het zijn inderdaad wel pláátjes hoor, die digi's!!!
Voor jou en je gezin ook hele fijne feestdagen en alle goeds met héél veel knutseluurtjes voor het nieuwe jaar!!!

gr. arjette.

Yvonne zei

Schitterend Gretha, en het pas allemaal weer zo perfect bij elkaar. Die tekst erbij is helemaal geweldig. En je kleurwerk ik zeg het iedere keer vind ik zo ontzettend mooi!
Heel fijne feestdagen!
groetjes Yvonne

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

oh... what and adorable card dear Gretha
i love your coloring

hugs and merry christmas
Claudia

Anke zei

Prachtige kaart en inderdaad een geweldig plaatje.
liefs Tessa

Jitske zei

Heel mooi kaartje en weer prachtig ingekleurd,
Groetjes Jitske

stempelfreaks zei

Wat een schitterend kaartje en wat heb je hem mooi ingekleurd.
Hele fijne dagen en alle goeds voor 2011.
Groetjes Astrid & Larissa

Ellen zei

Prachtige kaarten zag ik hier voorbij komen!!