donderdag 16 december 2010

Op weg met de slee

Hoi allemaal,
Zoals ik jullie beloofd heb om nog meer kaarten te laten zien met de stempels van Cuddly Buddly, is dit er één van. Ik heb hiervoor totaal andere kleuren gebruikt dan de vorige.
Ik heb eens de kleuren blauw gebruikt. Dit is een koele kleur en komt de kou van het tafereeltje beter uit, vind ik.
Het papier is van Bo Bunny `Midnight Frost`.

Ik had zin in veel ornamentjes en toebehoren, zoal jullie wel kunnen zien.
Het randje met de sterren is een Martha Stewart pons `Classic Stars`.
Verder heb ik voor de afwerking bloemen, kant en frutsels gebruikt.
De kleuren van de distress zijn:
frayed burlap
walnut stain
broken china
stormy sky
weathered wood
aged mahogany
dusty concord
tattered rose
Bedankt voor jullie enorme leuke reacties iedere keer weer, het klinkt afgezaagd, maar het is oprecht.
Lieve groetjes
Gretha

25 opmerkingen:

marieke zei

Super kaartje,heel lief,en mooie kleuren ook,..

Gr Marieke.

Unknown zei

Wauw Gretha de kleuren zijn prachtig en een heel lief/mooi kaartje is het geworden. je kan ook zo mooi inkleuren, echt geweldig gedaan.
Groetjes van Ageeth x

Marja Sch zei

Oh wat een lief en super mooi winterkaartje. Heerlijk Dp dat blauw van BB. Geweldig ingekleurd.Gr Marja

Marlies zei

Echt Geweldige kaart, wat een mooie kleur papier en zoals gewoonlijk geweldig ingekleurd. Ik blijf jaloers op je talent. Ook een hele lieve stempel.
groetjes, Marlies

sylvia zei

Geweldig wat een mooi kaartje
Groetjes sylvia

Sieta zei

Weer een super mooi kaartje geworden, ik hou wel deze kleuren.
Lieve groetjes Sieta

Liesbeth zei

Wat een plaatje is het weer Gretha,ze zijn zo mooi telkens weer, zo mooi als jij met de distress werkt. complimenten hoor, kan er nog niks van hihihi, misschien eens in de leer?
gr. Liesbeth

Trudy zei

Wow Gretha wat is dit een schitterende kaart zeg!!!
Prachtig.
Groetjes Trudy

Thea zei

Ontzettend mooi weer!!! Prachtige kleuren, en wat zijn dat leuke stempeltjes, ik heb inmiddels al even rondgekeken. Genoeg te zien.

Groetjes Thea

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een super lief kaartje
en je kleurwerk, ik kan me er aan blijven vergapen.....zo mooi.
Liefs Corrie

Linda zei

Dat is echt een super mooie kaart
gr linda

Unknown zei

Oohh wat is die mooi Gretha, prachtig gekleurd in deze mooie kleuren super.

groetjes Suze

Annemarie en Merit zei

Wat een heerlijk koel/winters kaartje prachtige kleuren ,het afdrukje is echt geweldigen is ook heel mooi ingekleurd. mijn Complimenten hoor...

gr annemarie en merit

Margreet zei

wat een prachtig kaartje
en wat een mooie kleuren

Groetjes Margreet

Annie zei

a fabulous card for our Icing challenge at Cuddly Buddly, thank you for taking the time to join in with us.
hugs, annie x

Yvonne zei

Gretha wat een ontzettend leuke stempel is dat! Tja en je kleurwerk is prachtig natuurlijk zoals altijd! Echt schitterend.
groetjes Yvonne

yvon zei

Ach, wat een schatje. En prachtig in dat blauw.
Groetjes, Yvon

stempelfreaks zei

Wat een lieverdje weer. Prachtige kleuren zeg.
Groetjes Astrid & Larissa

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, mooie kleur blauw heb je gebruikt, lief stempeltje, prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

Jeanet zei

Goedemorgen Gretha,

je hebt er weer een schitterende kaart van gemaakt, die kleuren zijn idd prachtig op een winterkaart
alvast een heel fijn weekend
groetjes Jeanet

Erika zei

Wat een schitterend en heerlijk winters kaartje weer! Het sneeuwt hier erg hard, dus lekker toepasselijk want dat wordt vanmiddag natuurlijk lekker sleeën.
Prettig weekend!

Groetjes Erika

Jitske zei

Hij is weer super,
Groetjes Jitske

Daniele zei

what a gorgeous card lovely colouring thanks for joining us at Cuddly Buddly ....good luck
hugs

*mieke* zei

Alweer zo'n kaart met het hoge WAUW gehalte
Gr Mieke

anita01 zei

Gretha, zal het maar zeggen, ben weer....in love hi,hi,
Dit stempeltje is zo cute, ochhh ruilen!!!!

Trustie groetjes van Aniet xxx