vrijdag 31 december 2010

Samen iets leuks doen?

Hallo allemaal,
Ik had deze kaart al een poosje liggen, maar nog geen kans voor gehad met hem te posten.
Ik heb eerst mijn kerstkaarten gepost en nu komen de voorjaarskaarten aan de beurt.
Ik heb een stempel van Sarah Kay gebruikt `Jean-Luc playing ball with Claude` en gekleurd met de Distress.
Het papier komt uit een DCWV blok `Linen Closet`. Ik heb met dit papier al verschillende kerstkaarten gemaakt, maar leent zich ook goed voor de gewone kaarten.
Ik heb om het afdrukje een ovale nestabilitie gestanst met een ouderwetse fotorandje.

Ik heb alle randen van het papier bewerkt met Vintage Photo om een wat oudere `look`te geven.
Het rechter randje is uit een Martha Stewart randpons de `Pinking scallop` en daarop een gebreid kantje gedaan.
De tekst is afkomstig van `My friend Ronnie`.
Verder heb ik wat strassertjes en bloemen gebruikt om de kaart af te werken.
De gebruikt Distresskleuren zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
walnut stain
bundle sage
antique linen
pine needles
wild honey

Verder wens ik iedereen een hele fijne jaarwisseling en een gezond en een heel creatief nieuwjaar.
Lieve groetjes

Gretha

14 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een lief kaartje. Mooie kleurencombinatie zo. Groetjes en ook jij een hele fijne jaarwisseling, Ankie

Marlies zei

weer een hele mooie kaart en wat een mooie bloemen heb je erop gedaan.
Jij ook fijne jaarwisseling,
groetjes, Marlies

Bea van Ette zei

Wat een prachtige kaart weer!

Het allerbeste voor 2011!!

Groetjes, Bea

Anoniem zei

Wow wat een mooie kaart Gretha.Heerlijk voorjaar, Jean luc is heerlijk aan het spelen.
Ik verlang ook naar het voorjaar.
Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2011.

Groetjes Jannie.

Ps Wat een schitterende bloemen zijn dit!

Janie Printz zei

What a cutie this one is !!! Reminds me of my little grandson playing baseball. LOVE your coloring & beautiful papers & GREAT over all look ... Your work is just amazing ...
Hugs, Janie

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een geweldig leuk kaartje, lief ventje met dat hondje. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe.
Liefs Corrie

Caroline zei

Hello, I have been looking at your cards and just have to say they are stunning, your colouring is brilliant and I am really suprised you have not been snapped up by lots of challenge blogs to design for them.

Take care
Caroline

Jitske zei

Ik wil samen met jou wel wat leuks doen Gretha, ik vind het weer een prachtig kaartje.
Ik wens je een fijne avond en een creatief en goed 2011,
Groetjes Jitske

Yvonne zei

Schitterende lente kaart Gretha. Is inderdaad prachtig en veelzijdig papier! Wens jullie een heel fijn jaarwisseling.
groetjes Yvonne

arjette zei

Oooooh het is écht weer zo'n mooi kaartje!!!!!!!!!

Gelukkig nieuwjaar!!!

gr. arjette.

yvon zei

Gewoon in 1 woord: Prachtig.
Groetjes, Yvon

Anke zei

Gelukkig nieuwjaar!
Wat een schatje. heel mooi gedaan.
liefs Tessa

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Gretha mooi gekleurd schitterend.
een gelukkig, gezond en creatief 2011 gewenst.

groetjes Suze

anita01 zei

Hai Gretha,
Jij ook een heerlijk 2011 hoor, geniet maar lekker...doe ik ook!

En tuurlijk gaan wij elkaar nog eens zien, om die lievertjes een mooi kleurtje te geven hi,hi,...

Warme groetjes,
Anita xxx