donderdag 2 december 2010

Snowy hug

Hallo allemaal,
Voor de magnoliafans onder ons heb ik deze kaart gemaakt met een Magnoliaatje. Is de stempel niet vertederend? Ik heb het afdrukje weer ingekleurd met de Distress. Ik vind dat toch het fijnste om te doen.
Ik heb voor deze kaart papier van Kaiser Craft `Belle collection` gebruikt en dit komt uit een paperpad. Ik heb hiervoor zes verschillende velletjes gebruikt. Dit komt omdat ik de hoekjes wat heb gekruld of omgeslagen en daaronder een ander patroontje heb geplakt.
Voor in het `bloemenhoekje` , zo noem ik het maar heb ik verschillende takjes, bloemen en kristallen gemaakt.


Dit heb ik met de takjespons van McGill, een pons van MS Artic snowflake gedaan. De tekst is van Magnolia.
Het groene randje wat je nog net ziet rechts van het afdrukje komt van MS Pinking scallop.
Verder heb ik wat strassertjes gebruikt op de kristallen en hier en daar met stickles gewerkt.
De kleuren van de distress: tattered rose/ vintage photo/ aged mahogany/ dusty concord/ bundle sage/ antique linen/ black soot.

Tenslotte heb ik ook een award van Daniëlle gekregen, lief hoor meid dat je aan me gedacht hebt.
Bij deze award horen een paar opdrachten en zijn als volgt:
* bedankt degene waarvan je het award hebt gekregen
* vertel 8 dingen over jezelf
* geef de award door aan maximaal 8 mensen
* neem contact op met de bloggers en vertel ze dat ze een award hebben gekregen

Hier zijn de 8 dingen over mezelf:
* ik maak al heel lang kaarten, ben begonnen met de theezakjes, later 3D en nu stempelen
* ik vind het heerlijk om de stempels in te kleuren en de techniek aan andere mensen te leren
dmv workshops
* ik ben dol op wandelen, maar dat weten jullie al en ook mijn volgende punt
* ik hou erg van het engelse landschap
* ik ben nu bezig met een cursus engels om het wat meer op te vijzelen
* ik mag heel graag een spannende film kijken
* ik vind het heerlijk om uit eten te gaan
* ik lees ook graag een spannend boek

Ik geef deze award door aan:
Astrid
Thea
Liesbeth
Suze
Marijke
Stempelfreaks (Astrid en Larrissa)
Neline
Arjette

Nou dames, neem hem mee en zet hem op je blog. Veel plezier ermee.
Lieve groetjes
Gretha

21 opmerkingen:

Thea zei

Prachtige kaart Gretha, ik bewonder iedere keer jouw inkleuren!
Ook wil ik je super bedanken dat je mijn volger bent geworden ik plaats echter geen awards op mijn blog omdat ik vind dat iedereen ze verdient, maar toch bedankt!

Groetjes Thea

Elly zei

Heel mooi kaartje Gretha,en prachtig ingekleurd!!

groetjes, Elly

Unknown zei

Prachtige kaart Gretha, heel mooi ingekleurd.
Groeten van Ageeth

Trudy zei

Wauw Gretha!
Wat een prachtig en superschattig kaartje!
en gefeliciteerd met je Award.
Groetjes Trudy

Corrie zei

Wat een snoepie Gretha, dit stempeltje is echt mijn favoriet dit jaar, ik ben er helemaal verliefd op. Prachtig kleurwerk en super mooie afgewerkt weer, wat voor leuk goedje heb je gebruikt op de bontrandjes?
Liefs Corrie

Andrea zei

Hoi Gretha,
wat een plaatje is het weer
prachtig gekleurd zeg en ook je bloemenhoekje ziet er mooi uit
ook nog gefeliciteerd met je award, je verdient het hoor
groejtes andrea

m@deliefjuh zei

wauw zeg! super!

Neline zei

Wat een prachtige kaart weer! mooi ingekleurd, enne....het stempeltje is inderdaad heeeel schattig.
Dank je wel voor de award! Ik plaats ze alleen niet meer op mijn blog....soms kreeg je er zoveel, dan was het niet speciaal meer.
Maar toch hartstikke lief van je:)
groetjes
Neline

arjette zei

Hoi hoi,

schitterend kaartje!!!! En gefeliciteerd met je award!! Helemaal verdiend!!
En leuk dat je hem aan mij door wilt geven, dank je wel dat je aan mij gedacht hebt!

gr. arjette.

Tinie zei

Hallo Gretha, wat een schitterende kaart, ben zelf ook helemaal gek van deze en daarom gelijk volger bij je geworden.

Groetjes Tinie

Geertje zei

Ik zeg alleen van MOOI MOOI MOOI.

Groetjes Geertje,

Anke zei

Wauw wat prachtig. Mooie stempel.
gefeliciteerd met je award.
liefs Tessa

Anoniem zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt... Mooie kleurencombi en het papier is ook erg mooi.
De stempel is inderdaad erg vertederend... alleen al de blik van Snowy... hij zou bijna smelten van de omhelzing van Tilda ;-)

Groetjes en een fijne avond,
Hélène

Gusta zei

wat een leuke kaart! super mooie kleuren en een schattig stempeltje

Gr Gusta

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een super mooie kaart en geweldig mooi je stempel ingekleurd.

groetjes jolande

Yvonne zei

Schitterende kaart Gretha en ik kan me voorstellen dat je het liefst met Distress kleurt want dat doe je echt prachtig!!
groetjes Yvonne

Marijke zei

Wat een lief en schattig kaartje!!!

Bedankt voor je award!
Het is mijn eerste blog award en zal hem vol trots op mijn blog zetten.

Groetjes,
Marijke

Jitske zei

Prachtig kaartje,
groetjes Jitske

karen zei

Hello Gretha, I found my way to you from the Create 4 fun challenge blog,Wow I adore your style of cards, so very beautiful. I have become a follower. hugs, Karenx

Angela zei

WAUWWW wat een prachtig kaartje!! En echt geweldig mooi ingekleurd!!!!
xxAngela

Carola zei

Hoi Gretha,

Wat wat een plaatje is het geworden, ik heb deze stempel pas gekocht maar er nog niets meer
gedaan. Ik heb nu een mooi voorbeeld hoe ik hem het mooiste kan inkleuren, zet ik hem lekker groot op mijn beeldscherm.

Groeten Carola