maandag 20 december 2010

`tis the season

Hallo allemaal,
Hier is er nog één, een Cuddly Buddly exemplaar, is het geen schattige stempel?
Ik heb weer papier van Bo Bunny `Midnight Frost` gebruikt, alleen wat andere velletjes uit het blokje gepakt met andere kleuren.
Zo krijg je toch weer een heel andere kaart.

Ik heb verder de kaart met een kleedje, ruitjeslint, bloemen en strassertjes aangekleed.
Rondom de tekst en het afdrukje heb ik een glitterrandje gemaakt met behulp van Stickles.
Zoals jullie zien op de vergroting heb ik één kadootje helemaal met glitter bewerkt.
De kleuren van het stempelafdrukje zijn:
frayed burlap
walnut stain
tea dye
aged mahogany
dusty concord
faded jeans
black soot
weathered wood
pine needles
broken china

Over een paar dagen nog voor de kerst laat ik jullie mijn laatste kerstkaart zien, ook met Cuddly Buddly.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes
Gretha

21 opmerkingen:

Trudy zei

Wow Gretha wat is dit een schitterende kaart zeg!!!
Prachtig.
Groetjes Trudy

Unknown zei

Tis weer een machtig mooi kaartje, prachtig ingekleurd en je hebt weer hele mooie kleuren gebruikt.
Lieve groetjes van Ageeth

arjette zei

Oooohhh wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg!! Ben benieuwd naar je volgende met die cuddley buddley afdrukjes!! Vind ze echt héél leuk!!!

gr. arjette.

Marlies zei

Prachtige kaart en wat een lieve afdrukje en zo ontzettend mooi gekleurd.
groetjes, marlies

Corrie zei

Ohwwww wat een schatje Gretha, schitterend die kleuren, ik kijk volverwachting uit naar je volgende Cuddly Buddly kaartje.
Liefs Corrie

Neline zei

wat een prachtige kaartje weer Gretha! Kleurwerk is weer super gedaan. Ik ga al aardig verliefd worden op de Cuddly Buddly afdrukjes, wat een schatjes zijn het.
groetjes
Neline

Anita zei

Ohhhhhhhhhhhhhhh wowwwww wat een schitterende kaart!
groetjes, Anita

Geertje zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Ja en het stempeltje is echt heel mooi.
En weer zo mooi ingekleurd.
Mijn compliment.

Groetjes Geertje,

creamiek zei

Hoi Hoi ,

Wat een prachtige kaart zeg heel mooi.

Gr Monique

Erika zei

Wat een schitterend kaartje weer en die stempeltjes zijn zo schattig!

Groetjes Erika

sylvia's hobby blog zei

schitterend die kaart weer, wat een plaatje.

groetjes sylvia

Thea zei

Super!!!! Kijk alleen al naar het roodborstje, meid wat doe je dat inkleuren toch mooi!

Lieve groet,
Thea

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wederom een plaatje, ik geniet weer van je kleurwerk.

groetjes jolande

Janie Printz zei

What beautiful cards you've made ... So many wonderful things to see & I'm enjoying every one ... Your coloring & design are just amazing ... I'm now a follower so I can see more wonderful creations as you make them....
Hugs, Janie

Unknown zei

Een geweldig mooi kaartje Gretha, prachtig gekleurd echt heel mooi.

lieve groetjes Suze

yvon zei

Oooh wat een schatje weer, dat vogeltje is ook zooo lief. Prachtig ingekleurd, mooi papier en die bloemetjes, ook geweldig.
Groetjes, Yvon

Marijke zei

Wat een SCHATJE!!!!
Groetjes,
Marijke

Anoniem zei

Ik loop een aantal kaarten achter, maar ik heb samen met Jeroen een stedentrip naar Barcelona gemaakt, vandaar mijn late reactie.
Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, en wat een mooi papier!
Het kleine roodborstje ziet er zo echt uit... het zou zo weg kunnen vliegen uit de kaart, schitterend!

Groetjes Hélène

Creatiefhandje zei

hoi Gretha,

Helemaal geweldig geworden zulke leuke schattige stempeltjes
gr esmee

Liesbeth zei

Wat een snoesje is het weer Gretha, en wat heb je deze leuke stempel weer mooi ingekleurd met de distress, ik blijf een grote fan van je werk hoor.
gr. Liesbeth

Yvonne zei

Wauw, alweer zo'n schitterende kaart! Hartstikke mooie stempel is dat ben helemaal weg van je kaart!
groetjes Yvonne