maandag 3 januari 2011

De bloemetjes buiten zetten

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen met veel creativiteit. Ik hoop dat ik weer net zoveel plezier hierin mag beleven (in het kaarten maken) dan de voorgaande jaren. Er staat voor mij ook iets spannends te wachten dit jaar, maar dat vertel ik zodra ik daar toestemming voor heb.
Maar nu even over de kaart die jullie hier nu zien.
Deze dame van Sarah Kay loopt al heerlijk van het zonnetje te genieten in haar tuintje in gezelschap van haar 2 poesjes. Je zal er de lentekriebels van krijgen ;)
Ik heb haar ingekleurd met de distress en heb het licht van rechts laten komen.
Het papier voor deze kaart is `Annalee`van Prima Marketing.

Verder heb ik een creatable van MD en een randpons `Doily Lace`van MS gebruikt.
Om het helemaal af te maken heb ik bloemen, strassertjes en een opengewerkte lint/kant gepakt.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
scattered straw
vintage photo
tattered rose
aged mahogany
peeled paint
forest moss
wild honey
antique linen
pumice stone
broken china
Ik wens iedereen een fijne dag verder en leuk dat jullie even langs zijn geweest.
Lieve groetjes
Gretha

22 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Prachtig zeg, en dat papier is ook zó mooi! Groetjes, Jeanet

m@deliefjuh zei

wauw zeg! heel mooi gemaakt!

Christa zei

Jij ook een heel creatief 2011 en je kaartje is weer geweldig!!

Liefs van Christa

Anoniem zei

Schitterend kaartje Gretha,heerlijk voorjaar, was het maar zover.
Heel mooi ingekleurd en prachtig papier heb je gebruikt.

Ook de beste wensen nog en een heel gezond en creatief jaar toegewenst.

Groetjes Jannie.

Monique zei

Prachtig kaartje Gretha!
Ook heel mooi ingekleurd!
groetjes
Monique

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat mooi weer, heel mooi papier en je afdrukje weer super ingekleurd.

groetjes jolande

arjette zei

Hoi hoi,

wat een schitterend kaartje!!!

gr. arjette.

Marlies zei

Super kaartje Gretha, hele mooie kleurtjes.
Je maakt ons wel nieuwsgierig met je nieuws....
groetjes, Marlies

Trudy zei

Prachtige kaart Gretha, en dat papier is ook zó mooi!
Groetjes Trudy

Liesbeth zei

Hij is weer schitterend Gretha.
Erg mooi en fris van kleur ook.
Ben benieuwd naar je geheimpje.
Jij ook een heel mooi,gezond en gelukkig, en creatief 2011.
gr Liesbeth

Corrie zei

Hoi Gretha,

Ik wens jou ook een super goed, gezond en creatief nieuwjaar toe.

jij bent het nieuwejaar al goed begonnen, wat een plaatje van een kaart.

Hahaha je maakt me aagje hoor, ik ben benieuwd met wat voor spannende mededeling je komt;)

Liefs Corrie

Yvonne F. zei

Ik wilde je de allerbeste wensen toewensen en je meteen even feliciteren met 't winnen van de Cuddly Buddly challenge.

gr.Yvonne

Gusta zei

ook jij een heel gezond en creatief 2011 toegewenst.en je kaart is schitterend

groetjes Gusta

creamiek zei

Hoi Gretha,

Wat een prachtige kaart zeg voor al die kleuren zijn prachtig.

Gr Monique

Neline zei

wauw....wat is tie weer prachtig! super mooie kleuren!
enne...jij ook nog de alle beste wensen voor 2011.
groetjes
Neline

Unknown zei

Ook voor jou de beste wensen voor 2011 Gretha.
En wat heb je weer een schat van een kaartje gemaakt heel mooi..!!

Groetjes Suze

Yvonne zei

Heerlijke frisse kleuren, schitterende kaart hoor!
Wens je nog een heel goed 2011 toe!
groetjes Yvonne

Anoniem zei

Prachtig, wat zijn de Sarah stempel toch ontzettend leuk.
Ik heb vorige week in Leerdam ook 2 Sarah stempels gekocht en ben er vandaag mee aan de slag gegaan, wat enorm fijntjes om mee te werken, maar het resultaat is zoveel mooier dan met grote vlakken inkleuren.

Groetjes en een fijne avond,
Hélène

yvon zei

Wat een schitterende kaart, echt prachtig. En voor jou natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2011.
Groetjes, Yvon

Anoniem zei

Prachtig, prachtig, prachtig! Heerlijk hoor zo'n lekkere fleurige kaart, ik zou willen dat ik al zo in mijn tuintje kon lopen hahaha!
Schitterend ingekleurd weer Gretha!
Liefs, Sandra

Elizabeth zei

Schitterende kaart, lekker vrolijk!! Gefeliciteerd met je prijs van Cuddly Buddly.

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

aahhh Gretha, what a sweet card.
your coloring is sooo beautiful and soft.
love this one
hugs
Claudia