woensdag 12 januari 2011

Thinking of you


Hallo allemaal,
Thinking of You is een slapstick stempel van Penny Black en heb ik ingekleurd met de distress.
Het papier voor deze kaart is uit het paperpad van Cosmo Cricket en heet Mitten Weather.
De kaart had ik een tijdje geleden al gemaakt en zag dat ik hem nog niet gepost had.
Onder het afdrukje heb ik met de gegolfde nestabilitie uit het paars/lila velletje de rechthoek gestanst.
Dit komt weer terug in het kantje.

Met de pons van Make Me heb ik de bloemen gemaakt.
De blaadjes zijn afkomstig uit creatables van MD.
De kleuren die gebruikt zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
frayed burlap
walnut stain
bundle sage
pine needles
milled lavender
dusty concord
antique linen
Ik heb een heleboel leuke enthousiaste reacties gekregen op mijn vorige kaart, dank je wel hiervoor.
Tot de volgende creatie.
Lieve groetjes
Gretha

24 opmerkingen:

Erika zei

Wat een mooi kaartje weer en zo'n schattige stempel!

Groetjes Erika

Ankie vd Polder zei

Wat een lief kaartje. Leuke stempel. Een feestje om zo'n kaart te krijgen. Groetjes, Ankie

Neltine zei

Wat lief dat je aan me denkt hihi. Maar wat een gaaf kaartje zeg. Die stempel is toch soo cute.
Als ik naar jou manier van kleuren kijk ben i denk ik bijna bekeerd om eens te proberen met Distress inkt te kleuren. Derwente houtjes zijn leuk...maar ik ben er toch niet tevreden mee.

Dus wie weet wordt de volgende met Distress...

Groetjes,
Neltine

Ps. Gaaf gekleurd dus:):)

arjette zei

Hoi hoi,

schitterend weer zeg!!! Ik vind je kleurwerk zoooo mooi!!! Ik heb je een mailtje gestuurd met een vraagje... hoop niet dat je dat vervelend vind..

gr. arjette.

Liesbeth zei

Geen wonder Gretha dat je zoveel leuke reacties krijgt, dat kan ook niet anders, het is ook zo mooi wat je maakt.
Echt een expert hoor met de distress enzo.\
gr. Liesbeth

Neline zei

wat een prachtige kaart weer en een leuke stempel zeg! Terecht hoor dat je zoveel fijne reakties krijgt, t'is allemaal stuk voor stuk prachtig;)
groetjes
Neline

Marijke zei

Wat een schitterende kaart en weer zo
Prachtig gekleurd!
Groetjes,
Marijke

Trudy zei

Geweldig wat een mooie kaart Gretha!
Groetjes Trudy

Marlies zei

Prachtige kaart Gretha, alles past zo mooi bij elkaar en ik vind alle Penny black stempels toch al leuk en jij kleurt ze ook nog zo mooi!

groetjes, Marlies

Anoniem zei

Hoi Gretha wat een pronkstuk heb je weer gemaakt.
En al die kleuren zo mooi bij elkaar echt schitterend,
en de stempel vind ik helemaal super gaaf.

Groetjes Jannie.

diana zei

hoi gretha,
wat een mooie kaart en super gekleurd.
groetjes diana

jans zei

mooi kaartje weer grt jans

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt ik zit er weer van te genieten.

groetjes jolande

Anke zei

Heel leuk wel een heel andere stijl stempel.
liefs Tessa

Unknown zei

wat een prachtige kaart wat een beatyyyyyy van een stempel

Liefs Nellie

Anoniem zei

Het blijft genieten als je weer een nieuwe kaart hebt neergezet. Hij is weer prachtig Gretha en schitterend ingekleurd.

Groetjes Hélène

Louise zei

Prachtig kaartje, mooi papier en de stempel is schitterend ingekleurd!.

gr.Louise

m@deliefjuh zei

wat een lieverd weer zeg!

Lia zei

Whauww, wat heb je weer een verschrikkelijke leuke kaart gemaakt, prachtig.

groetjes Lia

Thea zei

Hoi Gretha,

Echt weer even genieten, heel mooi!

Groetjes Thea

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Gretha!!!
Ik ben helemaal weg van de kleuren die je hebt gebruikt.
Liefs Corrie

Unknown zei

Oohh wat een mooie kaart Gretha mooie kleuren en papier heb je gebruikt heel mooi.

Groetjes Suze

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

acchh Gretha,
your coloring is stunning
i see quite a few ink colors that i NEED now
!

Thank you for taking time to see me today xoxoxo
hugs
Claudia

Yvonne zei

Wow, Gretha deze vind ik echt helemaal geweldig. Wat ontzettend mooie gekleurd en zulke mooie kleuren!!
groetjes en een fijn weekend Yvonne