vrijdag 8 april 2011

Happy healing


Hallo allmaal,
Met het prachtige papier van Maja Design `Fika` heb ik deze kaart gemaakt.
De appeltjes die op het papier staan, zijn hiervoor heel goed geschikt.
Ik vond het weer eens wat anders om de kleur groen te gebruiken in plaats van de kleur standaard rood die eigenlijk voor deze stempel gebruikt wordt.
De stempel is van Whiff of Joy `Little nurse` en heb ik ingekleurd met de distress.


Ik heb best wel veel verschillende mallen gebruikt oa. de hoek van Nellie Snellen.
Ze zitten per 2 stuks verpakt, de andere hoek heb ik een paar posten terug laten zien.
De andere mallen zijn creatables van MD, de hartjes en het randje aan de linkerkant.
De tekst is afkomstig van `My friend Ronnie`.


Voor de rest heb ik nog wat bloemen, ruitjeslint en strassteentjes gebruikt.
De distressinktkleuren zijn:
tattered rose
vintage photo
worn lipstick
frayed burlap
bundle sage
forest moss
antique linen
walnut stain

Bedankt voor jullie lieve reacties en ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Morgen ga ik in België bij Anita een workshop geven, heb er enorm veel zin in.
Lieve groetjes
Gretha

21 opmerkingen:

Anoniem zei

ah.. ik ben weer de 1ste ;-)

Je kaart is weer prachtig, en het papier is zeker geschikt. De mogelijkheden zijn enorm met het Maja papier.
Je kleurwerk is ook weer erg mooi.

Heel veel plezier bij Anita morgen en een fijn weekend!

Liefs Hélène

m@deliefjuh zei

wat een onzettend lieve kaart en inderdaad. appeltjes passen prima :) jij ook fijn weekend!

Ankie vd Polder zei

Wat is ie mooi geworden Gretha. Super. Groetjes, Ankie

Corrie zei

Hoi Gretha
wat een mooi kaartje, lief stempeltje heb je gebruikt en het kleurwerk en de afwerking ziet er zoals altijd weer perfect uit.
Liefs Corrie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, mooi papier, lief afdrukje, mooi afgewerkt.

groetjes jolande

arjette zei

Oooohhh Gretha, wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt zeg!!!! Heel mooi!!!
Veel plezier morgen en een fijn weekend!!!

gr. arjette.

Neline zei

wat prachtig Gretha, de kleur is super! hele mooie details.
Veel plezier morgen
groetjes
Neline

Marlies zei

Wat een geweldige kaart Gretha! Heel mooi papier, en leuke afbeelding. Super geheel!!!
Veel plezier morgen!
groetjes, Marlies

yvon zei

Hallo Gretha, wat een ontzettend mooi kaartje. Heerlijk weer eens een andere kleur. Ik vind hem prachtig.
Fijn weekend.
Groetjes, Yvon

*mieke* zei

Mooie kaart Gretha en de kleur vind ik super ik denk nog we mooier dan in het rood!
Groetjes Mieke

* Üla * zei

Het is een prachtige kaart, Gretha. De kleuren zijn ook geweldig. Veel plezier morgen.
groetjes Ula

Yvonne zei

Schitterende kaart Gretha, Mooie met deze kleuren!
groetjes Yvonne

Liesbeth zei

Geweldige creatie weer Gretha, ik vind je groenkleuren erg mooi uitkomen op je kaartje.
gr. Liesbeth

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, mooie kleuren, echt heel lief,

groetjes Lia

Unknown zei

Oohh gretha dit is een liefje zeg alles weer mooi op elkaar afgestemd Prachtig.

lieve groetjes Suze

Angélique zei

Wat een lief kaartje Gretha!
Groetjes Angelique

Neltine zei

Zo'n lief kaartje. Diegene die dit kaartje ontvagt is vast meteen weer beter:) Erg leuk en nooit geweten dat groen ook heel mooi kan zijn;)

Groetjes,
Neltine

tanja'skaartenblog zei

heel mooi kaartje heb je gemaakt zeg het papier van maja is echt geweldig fijn weekend verder nog

groetjes tanja

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg leuk gedaan
groetjes chantal & sygrid

stempelfreaks zei

Schitterende kaart zeg. Prachtig ingekleurd. Een erg lief stempeltje ook.
Groetjes Astrid & Larissa

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart Gretha. Dat Maja papier blijft ook zo mooi om te gebruiken.

Groetjes Astrid.