zondag 31 juli 2011

I can`t even imagine a better friend than you


Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik stempels van Bildmalarna heb ingekleurd. De laatste kaarten die ik gemaakt heb met deze stempels waren voor het boekje `Gretha`s kaartenboekje.
Ik kleur ook deze stempels met heel veel plezier in. De afgelopen weken heb ik tussendoor nog meer Bildmalarna`s ingekleurd waarvan ik kaarten heb gemaakt voor Anita van `t Hobbyschuurtje. Ik mag weer met haar mee naar de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch.
 Daar zullen deze nieuwe creaties weer te zien zijn.
De stempel op deze kaart komt van Little Winged Friends serie en heet `Mimosa flowerboat`.
Ik heb ze weer ingekleurd met de distress.
Het papier wat ik hiervoor gebruikt heb, komt van My Minds Eye ` Stella Rose`.
Ik heb het afdrukje uitgestanst met behulp van een nestabilitie `Labels Eighteen`.
Onderaan heb ik een randpons van MS gebruikt genaamd `Double Scallop`.


De kleuren van de distress zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
scrattered straw
brushed corduroy
faded jeans
weathered wood
shabby shutters
pine needles
peeled paint
forest moss
wild honey
pumice stone
walnut stain
broken china
Eigenlijk heb ik voor deze kaart wel heel veel kleuren gebruikt, nu ik ze voor jullie opschrijf :)


Verder nog bloemen, een strik gemaakt van kant en strassteentjes. Nog een stukje gaas van jute en de kaart is klaar.
Ik hoop dat jullie deze kaart ook weer leuk vinden.
Tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

22 opmerkingen:

Corrie zei

Hoi Gretha
Wat een geweldig mooi kaartje en wat een leuk stempeltje is dat zeg.
Liefs Corrie

Yvonne zei

Hoi Gretha,
Schitterend kleurwerk zoals altijd!! kan niet anders zeggen. Prachtige kaart ook weer. Dit keer sta ik niet met Scrap&Moren op KGK dagen in verband met de vakantie. Maar ik kom wel als bezoeker even bij je kijken natuurlijk!
groetjes Yvonne

Marijke zei

HOi Gretha,
Wat weer ontzettend prachtig gemaakt zeg!!!
Misschien tot op de beurs in Den Bosch!
Kan ik je kaartjes in het echt bewonderen!
Groetjes,
Marijke

yvon zei

Super mooi kaartje weer Gretha, en super leuke stempels zijn dat.
Groetjes, Yvon

Jolanda zei

Wat een prachtige kaart weer Gretha, super mooi gekleurd en afgewerkt. Hoop je te zien in Den Bosch.

corryskaart zei

hoy gretha
weer een prachtige kaart van jou hand,geweldig mooi gekleurd
groetjes van corry

arjette zei

Wwoowww Gretha!!! Ik vind het weer een bjoetie zeg!! Prachtig stempeltje en schitterend papier en natuurlijk weer gewéldig ingekleurd!!!

gr. arjette.

Bernadet zei

wowww Gretha, prachtige kaart en schitterend ingekleurd weer!!

*mieke* zei

Helaas is Den Bosch te ver voor me weg, anders was ik graag je mooie creatie's in het echie komen bekijken!
Schittend weer...
Groetjes Mieke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart weer Gretha. Kom zeker ook even lang in Den Bosch. Sta Donderdag bij Scrapfever.

Groetjes Astrid.

Unknown zei

Oohh het is een schat van een kaart gretha mooi zomerse kleuren prachtig.

Lieve groetjes Suze

CraftyC zei

This is gorgeous Gretha and so beautifully coloured
Clairexx

tanja'skaartenblog zei

zo he wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg en een hele leuke stempel gebruikt

groetjes tanja

Unknown zei

wowwwwwww wat een beautyyyyyyyyyyyy en zo mooi ingekleurd

Liefs Nellie

Lia zei

Wat een geweldige leuke kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kaartje, mooie kleurencombi en heel mooi papier, het afdrukje is so cute.

groetjes jolande

Riet zei

Wat een schitterende kaart Gretha,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

Trudy zei

Wat een schitterende kaart Gretha,
Groetjes Trudy

petra,s cards zei

ooohhhoo gretha dit is genieten weer!!! wat kun je toch prachtig inkleuren en versieren!!!
xx petra

Dina zei

prachtige kaart heb je gemaakt, wauh

chantal en sygrid zei

schitterende kaart gretha
erg leuk gedaan \liefs chantal & sygrid

anita01 zei

Jummie dit streeld mijn oogjes....zo mooi en z'n lief kaartje, ik hou ervan hoor..kan niet cute genoeg zijn.

Helaas geen bosche bollen beurs voor Aniet, wens je enorm veel plezier....

Warme groetjes,
Anita xxx