dinsdag 4 oktober 2011

Special gift


Hallo allemaal,
Als je een keertje niet zo veel tijd heb om een stempel in te kleuren, verlenen zich de stempels van `Me to You` zich daar uitstekend voor.
Als je de stempel gaat stempelen zeg maar, dan moet je het 2x doen en het tweede afdrukje gaan gebruiken. Zo is het beertje dan wat minder zwart. Je kan het ook met distressinkt doen in de kleur weathered wood, maar dan vind ik persoonlijk dat het afdrukje met het inkleuren wat mat van kleur wordt.


Ik heb nu geen kaart gemaakt maar een tag. Dit heb ik uitgestanst met behulp van een mal van Tim Holz  `Tag & Bookplates`.
Dit heb ik van kraftpapier gedaan gecombineerd met het papier van Me to You `Especially for You`.


De tag heb ik versierd met verschillende dingen:
Een nestabilitie `Lacy squares`, een swirl met een doohikey van Magnolia, een kleine tag met een creatable van MD, een kleedje, strassteentjes, een bloem, kant, touw, lint en stickles.



De tekst is van Kaisercraft Friendship sentiments.
De kleuren van de distress zijn:
weathered wood
broken china
scattered straw
walnut stain
vintage photo
spun sugar


Ook deze tag heb ik voor `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt.
Een fijne dag verder leuk dat je even op visitie bent geweest.
Lieve groetjes

Gretha

34 opmerkingen:

arjette zei

Wwwaaauuwww wat geweldig leuk weer zeg!!! Héél mooi!!!

gr. arjette.

Unknown zei

Wat een geweldige kaart!! Prachtige kleuren... Lieve groetjs Debbie

Fieneke zei

Heel mooi, mooie kleuren, een erg leuke stempel!
Groetjes Fieneke

Anneke zei

Wauw heel mooi deze prachtige tag!! En die stempeltjes zijn echt super lief he!
Groetjes Anneke

corryskaart zei

erg leuk en vooral heel mooie van kleur zo met dat blauw/bruin!
groetjes van corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er prachtig uit, bedankt voor de tip, wat het stempelen van deze beertjes betreft.

groetjes jolande

Ankie vd Polder zei

Wat een liefje. Mooie kleuren zo met dat bruin en blauw. Groetjes, Ankie

chantal en sygrid zei

schitterende tag gretha
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Margo zei

Hij is echt prachtig Gretha !
Liefs
Margo

Corrie zei

Wauwwwww wat een gave Tag Gretha!!!
Groetjes Corrie

Yvonne zei

Gretha wat een geweldig tag. De me to you beertjes zijn zo lief!

stempelfreaks zei

Hij is echt prachtig Gretha!!!
Groetjes Astrid & Larissa

Ditta zei

Weer een prachtige tag, en een heel goede tip!
Groetjes, Ditta.

Crea Astrid zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt. Bedankt voor de tip van het stempelen van het beertje Me To You. Vind de kleuren heel erg mooi.

Vind je vorige kaart Let it Snow ook erg prachtig. Lief stempeltje ook.

Groetjes Astrid.

GerJanne zei

Oh, dit is een plaatje, zeg!
Schitterende kleuren!

GerJanne

Aartje zei

Gretha, wat prachtig, mooie kleuren en prachtige details.
Groeten Aartje

Babette zei

Prachtige tag, erg mooi in deze kleuren.
Groetjes Babette

Sandra zei

Wauw echt mooi geworden!! De kleurencombi is ook supermooi!!
Groetjes Sandra

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Gretha.

Liefs Riet.

Hilde en Petra zei

Hallo Gretha, wat een mooie tag, mooi gemaakt.
Wij wilden je nog bedanken voor de leuke workshop die je ons gegeven hebt afgelopen zaterdag. Was echt heel leerzaam, ik had er een hard hoofd in, omdat het me gewoon niet wil lukken met distress inkt, maar na jouw workshop ging het een stuk beter. Bedankt daarvoor.
Heel veel freubel groetjes, Hilde & Petra

Anke zei

Wat schitterend, vooral de kleurtjes vind ik heel mooi.
liefs Tessa & Anke

anita01 zei

Is tie lief Gretha, en ook die tag's zijn te gek, hier ga je veel plezier van krijgen hoor.

Ik ga de rose wolk weer op hi,hi,...

Warme trustie groetjes,
Anita xxx

Greet van Maurik zei

Een hele mooie tag heb je gemaakt Gretha,
Echt SUPER.
Groetjes, Greet

Jeannette zei

En hupsakee...alwéér zo'n prachtig kaartje! Ik vind deze kleurencombi heel mooi.

Groetjes, Jeannette

Liesbeth zei

Hij is weer geweldig Gretha.
Kun je me nog even de adresgegevens voor donderdag doorgeven? dan kan ik de tom tom z'n werk laten doen.
gr. Liesbeth

Annie zei

a beautiful creation, so much pretty detail and a darling image, I love it!
hugs, annie x

Marijke zei

Hallo Gretha,
Wat heb je weer veel mooie creaties gemaakt!
Ga ze nog even stuk voor stuk bekijken!
Groetjes,
Marijke

Unknown zei

Wat een pracht Tag en van die mooie kleuren ik vind hen helemaal leuk

Liefs Nellie

Jolanda de Ronde zei

Wat een super leuke tag heb je gemaakt.
Mooie kleuren heb je gebruikt ook Gretha.

Groetjes,Jolanda

Marlies zei

Een prachtige tag, leuke indeling en de kleuren combi bruin en blauw vind ik zo mooi! Ook een super schattige stempel heb je erop!
groetjes, Marlies

Creatiefhandje zei

hoi Gretha
super mooi geworden

Ans S. zei

Wat een super mooie tag heb je gemaakt.
De kleurencombinatie is schitterend en het stempeltje een schatje.

Groetjes Ans

Jokecreatief zei

Wat een mooie tag. Hele mooie materialen en een leuk stempeltje.

groetjes Joke.

Carola zei

Hallo Gretha,

Wat een super leuke tag heb je gemaakt en schattige kleuren, heel erg mooi !!

Liefs Carola