dinsdag 10 januari 2012

Elke Kaart Een Feestje # 97 Uit de verkleeddoos


Hallo dames,
Vandaag is het dinsdag en weer een nieuwe challenge bij Elke Kaart Een Feestje en het thema deze week is `Uit de verkleeddoos`.
Doordat Nellie Snellen deze week de sponsor is hebben we met het hele team een kaart gemaakt met de nieuwste stempels van haar.
Deze stempel op mijn kaart heet `Indian Warrior` en heb ik ingekleurd met de distress.
Het papier wat ik gebruikt heb, komt uit een paperpadje van My Minds Eye  `Fly a Kite`.


Ik heb geen bloemen gebruikt, ik vond dat niet zo bij zo`n stoere kaart passen.
Ik heb een stukje scrappapier gescheurd en beinkt met de kleur walnut stain van de distress en heb ik daaronder een reep jute geplakt.
Verder afgewerkt met een stukje touw en knoopjes van papermania.
De tekst is van Lilly of the Valley.


Distress kleuren:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
antique linen
fired brick
walnut stain
shabby shutters
peeled paint
black soot
broken china
tea dye

De andere dames van het team turkoois hebben ook prachtige creaties gemaakt, neem hier even een kijkje als je wilt.
Fijne dag allemaal.
Lieve groetjes

Gretha

34 opmerkingen:

Pouwla zei

Hoi Gretha,

wat een leuk stoer kaartje is dit geworden!
Groetjes Pouwla.

LottesCards zei

Geweldig!
Wat heb je toch een tegentalent...
Deze is echt super stoer!

Liefs Lotte

stempelfeest zei

Je kaartje is weer een Feestje om naar te kijken! Wat heb je toch een geweldige kleurtechniek, ik als beginneling met distress inkt kan daar nog veel van leren, geweldig!
Groetjes,
Mariska

Adriana zei

Inderdaad een Feestje om naar te kijken! Wat is ie weer mooi geworden. Super. Zeker ook heel erg mooi voor een jongenskaart.
Groetjes

anita01 zei

Hai Gretha,

Hoe stoer kereltje is dit...en zo zalig op de kaart vast gelegd, ben er weer blij van geworden hi,hi,...lijkt mijn broertje wel een paar jaartjes geleden ;o)))

Warme groetjes,
Anita xxx

arjette zei

Wat een geweldig kaartje Gretha, hartstikke mooi!!!!

groetjes Arjette.

Neline zei

Hij is inderdaad heel stoer! supers gedaan. Leuk stempeltje.
groetjes
Neline

Crea Astrid zei

Wat een schatje. mooi papier ook.

Groetjes AStrid.

Anneke. zei

Prachtige kaart, Gretha! Leuke papiertjes, wolkjes en vliegers.
Groetjes Anneke.

Thea zei

Supermooi Gretha! En zeker geen bloemetjes op deze kaart, hij is helemaal goed zo.

Groetjes Thea

Corrie zei

Super leuk kaartje Gretha, hij is helemaal af zo

Groetjes Corrie

m@deliefjuh zei

dat is super zeg! wat een enig stempeltje zeg

Aletta zei

Ohhhh wat heb je ook dit plaatje weer super de supermooi ingekleurd, ook je vorige kaart is geweldig. Ben helemaal jalours op jouw inkleurtechniek met Distress, wat ontzettend mooi toch. Verder natuurlijk weer mooi afgemaakt met prachtig papier en stoere details.

Groetjes Aletta

corryskaart zei

hoi gretha
had je kaartje al mogen bewonderen op het blog van iedere dag,zo mooi ingekleurd en zo vrolijk papier,geweldig!!!
groetjes van corry

carolina zei

wat een kei gaaf kaartje, en ook zo mooi ingekleurd, echt super!!!
groetjes carolina

Bernadet zei

geweldig Gretha!!
Ik ben ook helemaal weg van jouw inkleuren

heidy zei

Als mijn wasmachine kapot gaat,kom ik bij jouw klagen hoor,hij begint overuren temaken haha
Wat is deze weer geweldig,ben er gewoon verliefd op,wat een schatje!
Groetjes Heidy

Unknown zei

Schattige kaart Gretha, lekker soer geweldig.

lieve groetjes SUze

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje is dit Gretha!!
Groetjes Trudy

Jolanda Cuper zei

Wow wat ,kun jij toch schitterend inkleuren! Echt geweldig! Kan ik een keer bij jou op les?
Je kaart is echt gaaf hoor!
Groetjes Jolanda.

Anoniem zei

een bekende ;-) leuk dat je het wolkjes papier hebt gebruikt, vond het er zo leuk bijpassen. En je afdrukje is weer schitterend ingekleurd!

Fijne avond,
Groetjes Hélène

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje Gretha!!
Super leuk en stoer stempeltje en die kleuren....Schitterend!!!
Groetjes Jannie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke stoere kaart is dit, leuk het indiaantje.

groetjes jolande

Greet van Maurik zei

Wat een mooie jongenskaart, heel leuk met pijl en boog.

Groetjes Greet

Debbie zei

This is a cutie for sure.. Love it!!!

Hugs
Debbie

Dina zei

oh wat een scheetje super

anja zei

een heel stoer kaartje,mooi ingekleurd
liefs Anja

GerJanne zei

Mooie kaart en een schattig stempeltje!!
GerJanne

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Gretha, leuke stempel!
groetjes, Alina

Liesbeth zei

Wat is ie weer mooi Gretha, en ook je vorige.
Ik had weer heel wat moois gemist hier.
gr. Liesbeth

Ellen zei

Leuke kaart Gretha, fantastisch ingekleurd!
Groetjes Ellen

* Üla * zei

Jouw prachtige kaart laat me aan vroeger denken...lekker buiten en stoere indianen en cowboys spelletjes spelen! :D
Later was mijn eigen jongen een sheriff, die moest "de boef" met het touw vastbinden! ;D
groetjes Ula

Annie zei

a fabulous card for a little boy, and I love the little indian image - so cute!
hugs, annie x

Petra zei

Wat een leuk kaartje is het geworden Gretha! Wat kun jij toch mooi kleuren!!
Liefs Petra