zondag 15 januari 2012

Ready for the snow


Hallo allemaal.
Het zonnetje schijnt vandaag heerlijk, maar het is niet wat het lijkt, het is toch wel wat kouder. Zo ook deze muis die het kindermuisje warm aankleed voordat het naar buiten gaat.
Deze digi stempel `Ready for the snow` is van Mo Manning Digital pencil en heb ik gemaakt voor het Dream Team van Mo.
Ik heb het ingekleurd met de distress.


Het papier is van het prachtige Pion Design, waarvan je de voor en achterkant kan gebruiken.
Aan de linkerkant heb ik eerst een lichtblauw organza lint en daarnaast een stuk kant geplakt.
Met in de bovenhoek blaadjes uitgestanst met een creatable van Marianne Design.
In het midden onder het afdrukje heb ik een randje gemaakt met behulp van een doohikey van Magnolia.
Aan de rechterkant heb ik onder het afdrukje een label zitten, ook van Magnolia.
Verder nog wat parels en 2 knoopjes van Papermania.


Hi Everyone,
Today the sun shines brightly, but it`s not what it seems, it`s a little bit cold.
So this mouse, who`s dressing up her child before going outside.
This digi of Mo Manning Digital Pencil `Ready for the snow` have I made for the Dream Team of Mo`s.
I`ve coloured it with the distress ink.




The paper is from the beautiful Pion Design, which you can use both sides.
Ingredients of the card are: aqua organza ribbon, lace, doohikey of Magnolia for the edge with hearts, label of Magnolia, pearls, 2 buttons of Papermania, flowers and leaves which are made with creatables of Marianne Design.



Distresscolours:
tattered rose
pumice stone
walnut stain
tumbled glass
broken china
antique linen
aged mahogany
fired brick
weathered wood

My english is not very good, but I hope you can understand me what I`ve said.
Thanks for stopping by,
Dank jullie wel voor het langskomen.
Lieve groetjes


Gretha

23 opmerkingen:

Kim zei

Bedankt voor de tip over Google Chrome, ik was gisteren van plan om eens op wat blogs te gaan reageren en dat ging 9 van de 10 keer niet. Maar met Google Chrome dus wel!

Prachtige kaartjes heb je de laatste dagen weer gemaakt. Deze heeft prachtige kleuren, maar ik ben gek op de combinatie bruin/blauw.

Ook je vorige kaartje vond ik erg mooi. Eigenlijk allemaal hoor.

Ik heb nog een vraagje aan je. Met welke printer/printerinkt print jij je digitale stempels? Ik heb nu geen goede printer en wil graag mijn nieuwe aanschaf van Mo Manning digi stempels uit proberen, maar nu lukt dat dus niet omdat het uit loopt met de distress inkt. Ik hoop dat jij mij kan helpen om de juiste printer/inkt aan te schaffen.

Nog een fijne zondag.

Groetjes van Kim

Astrid zei

Wowww, wat een geweldig mooie kaart Gretha, afdrukje vind ik helemaal geweldig, papier is schitterend en je kleurwerkje is superrrr !!!
Nog een fijne zondag :)

groetjes Astrid

*mieke* zei

Heel erg mooi Gretha! En hoe mooi de diepte die je in het afdrukje hebt ingebracht... Wauw!
Groetjes Mieke

Kim zei

Bedankt voor je snelle reactie Gretha.
Ik ga eens aan de slag met de kopieerwinkel. (morgen dan he)Een nieuwe printer kan altijd nog.
Groetjes van Kim

heidy zei

Yes na 4 x op je blog te zijn geweest kan ik eindelijk reageren........oh blogger.......
Nou weet ik enkeld niet meer wat ik wou zeggen hihi.....nee hoor,hij is weer helemaal geweldig en die digi is zo mooi!!!!
Groetjes Heidy

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een prachtig kaartje
groetjes miranda

Jokecreatief zei

Wat een mooi kaartje weer Gretha, mooie kleuren en een heel leuk stempeltje.
groetjes Joke.

Linda zei

wat een schattig kaartje
gr linda

Saskia zei

Hoi Gretha,
Wat een beaty weer.
De stempel vind ik helemaal super.
Groetjes Saskia

corryskaart zei

oh gretha wat is ie mooi en dan een prachtige bloementoef erop en het is een superkaart geworden!
groetjes van corry

Anke zei

Wat een schitterend kaartje weer met een hele leuke stempel.
liefs Tessa & Anke

Carola zei

Hallo Gretha,

Wat een schatje heb je weer gemaakt, mooi die blauwe en bruine kleuren, het is weer een plaatje !!
veel liefs
Carola

Liesbeth zei

Wat een prachtig tafereeltje Gretha.
gr. Liesbeth

marja zei

Wat een schatje Gretha, geweldig!!!!
Dat stempeltje is zooo leuk!

Lieve groetjes Marja.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig lief en mooi kaartje weer, heerlijke kleuren.
Groetjes van Jacqueline

arjette zei

Oooohh wat een bjoetie weer!!!! Wat een onwijs leuke digi!!!!

groetjes arjette.

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Gretha.

Liefs Riet.

debby4000 zei

Wonderful and adorable card Gretha.
luv
Debby

Thea zei

Wat een geweldige afbeelding en ook weer prachtig kleurwerk en details!

Groetjes Thea

Mary zei

Het is een plaatje!! Erg leuke digi, maar super mooi ingekleurd!!
Groetjes Mary

Jeanet zei

echt een liefje.....
het is weer een toppertje
groetjes Jeanet

Adriana zei

Wat een geweldige kaart weer. Ik vind het zooo leuk om je kaarten te zien.
Groetjes Adriana

Cathy zei

Ik vind dit echt een pareltje!