dinsdag 31 januari 2012

Tilda with Daisy


Hallo dames,
Vandaag laat ik jullie een kaart zien met een magnolia stempel uit de laatste serie. De stempel heet Tilda with Daisy.
Ik heb haar ingekleurd met de distress inkt.
Op de achtergrond heb ik een wolkenpartij gekleurd met een make-up sponsje en de kleur broken china.
Het papier wat ik gebruik heb zijn uit verschillende series, ten eerste heb ik het gecombineerd met kraftpapier, verder met Inkido `Forever Summer` en K&Company `Watercolor bouquet`.


Ik heb ook één van de nieuwste creatables van MD gebruikt, ik vind dit zo`n prachtige hoek.
De hoek van het scrappapier heb ik dubbelgevouwen en daaronder de uitgestanste hoek geplakt met een pareltje erop. Op het dubbelgevouwen scrappapier een strik gedaan.


Voor onder de bloementoef heb ik blaadjes gemaakt met een wat oudere creatable van MD.
De bloemen heb ik gemaakt met bloemenponsen van Nellie Snellen met het bloemetjes scrappapier en een splitpen doorheen gedaan. Verder nog wat kleine roosjes erbij.
Het randje onderaan is met een doohikey van Magnolia gestanst.
Hier en daar nog wat pareltjes, een kleedje onder het afdrukje en de kaart is klaar.


Distresskleuren zijn:
tattered rose
vintage photo
aged mahogany
stormy sky
frayed burlap
walnut stain
wild honey
peled paint
forest moss

Ik heb deze kaart voor `t Hobby Hoekje de Linge gemaakt en ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.
Lieve groetjes

Gretha 

58 opmerkingen:

Irma zei

Hallo Gretha , wat een geweldig mooi kaartje. Trouwens al jouw kaarten zijn geweldig.
Moet toch maar weer eens met distress inkt aan de gang.
Groetjes Irma

Monique zei

Ik vind hem geweldig Gretha! Heel mooi gekleurd e de afwerking is super!

Groetjes Monique

Carla S. zei

Your card is absolutely gorgeous, Gretha! I love the papers and beautiful details! This Tilda is adorable and you've colored her so beautifully!

Unknown zei

Schitterend!

Mandy zei

Beautiful card Gretha, your colouring is always stunning :)
hugs Mandy xx

Sieta zei

SUPER mooie kaart!

Liefs van Sieta

Neline zei

Geweldig Gretha! Zo anders geworden met dezelfde stempel.
Je hebt Tilda weer prachtig ingekleurd en leuk met de wolken erbij.
Het hoekje is inderdaad heel mooi.
groetjes
Neline

LottesCards zei

Wat super mooi is deze!
Helemaal mijn kleurtjes, schitterend!
En die plooien in het jurkje van Tilda, wat heb je die er prachtig ingekleurd, echt super!

Liefs Lotte

saxo zei

Hoi Gretha,
Wat een geweldige kaart weer!!
Wil jij mij 9 februari de wolken gemaakt worden?
Groetjes Wilma

Louise zei

Wat een schitterende kaart en wat prachtig ingekleurd, ben helemaal weg van die mooie wolkenpartij!.

gr.LOuise

Annemarie en Merit zei

GEWELDIG MOOI>

groetjes annemarie en merit

Ankie vd Polder zei

Wat een ongelooflijk, adembenemend mooi kaartje is dit Gretha. Geweldige kleuren. Ik heb echt even ademloos zitten kijken wat je gemaakt hebt. Mijn complimenten! Groetjes, Ankie

Unknown zei

oooooooooo wat een plaatje is het weer ik blijf me verbazen over jou mooie kleurwerk to hoor

Liefs Nellie

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje, mooi met die leuke hoekmal.
Groetjes Margreet

Jolanda de Ronde zei

Echt een schitterende kaart!

Groetjes,Jolanda

Jolanda Cuper zei

Wow wat heb je er een geweldige kaart van gemaakt!
Het ziet er super uit! Prachtig die wolkjes op de achtergrond dat ga ik ook een proberen.
Groetjes Jolanda.

Rosita zei

Een mooie kaart weer groetjes Rosita

Corrie zei

Wat een schatje Gretha
Leuk gedaan zeg die hoek met die creatable

Groetjes Corrie

Liesbeth zei

Wat schitterend gekleurd Gretha.
Dat zie je niet vaak bij jou dat je een magnolia inkleurd, maar ook dat gaat je geweldig goed af.
gr. Liesbeth

Linda zei

heel erg leuk gedaan
gr linda

Ditta zei

Het blijft genieten bij jou kaarten, elke keer weer!
Helemaal af...
Lieve groeten, Ditta.

Tinie zei

Wauw, wat mooi Gretha!! En wat heb je dat hoekje leuk gedaan!!
groetjes Tinie

Marianne zei

Wat heb je deze Magnolia mooi ingekleurd! Echt super gedaan en het is een fantastisch kaartje geworden!
Groetjes,
Marianne

GerJanne zei

Hoi Gretha,

wat een super kaart. Heel mooie kleurencombinatie. Ben zelf met een kaart bezig met ook een hoek eruit, maar dan een ander model....grappig.
Groetjes,
GerJanne

sylvia zei

Hi,
Ooohhh ik ben helemaal verliefd op dit kaartje
Groetjes sylvia

Adriana zei

Prachtig! Die wolken en grond zijn supermooi. Genieten weer van jouw creatie. Dat hoekje is erg leuk. Ga ik ook eens proberen zo'n vouw.
Groetjes Adriana

Lia zei

Wat een geweldige leuke kaart, leuk gewerkt met de kleuren zo,
groetjes Lia

Marja Sch zei

Echt geweldig mooi super. Gr Marja

Marrie zei

Hallo Gretha,

Wat een mooie kaart en ook zo mooi ingekleurd.
De nieuwe hoekmal ziet er super leuk uit zo.

Groetjes Marrie

Unknown zei

Ohh dit is schitterend Gretha mooie kleuren en het plaatje is zo liefje Prachtig geheel heb je er van gemaakt.

Lieve groetjes Suze

Erika zei

Wowww... schitterend Gretha!
Zulke mooie kleuren en zo ontzettend mooi ingekleurd alsof je de bloem zo van Tilda aan kan pakken. SUPER!!!

Groetjes Erika

*mieke* zei

Mooi hoor Gretha! Leuk ook de wolken en je hoek is super bedacht!
Groetjes Mieke

corryskaart zei

hoi gretha
wat een toffe kaart zowel kleur,want daar ben je een kanjer in en die nieuwe stans vond ik wat groot maar jij weet het precies zo te brengen dat ie prachtig in je kaart past!
groetjes van corry

Jokecreatief zei

Gretha, wat een prachtige kaart weer, dat hoekje is zo mooi, de kleuren zijn ook weer mooi, schitterend ingekleurd en afgewerkt.
groetjes Joke.

Yvonne zei

Wauw, Gretha wat een ontzettend mooi kaart en je kleurwerk, wordt als dat nog mogelijk is, maar mooier en mooier!!
liefs Yvonne

Karin zei

Wat een mooi kaartje, prachtig ingekleurd!

Marianne Reijgersberg zei

Wat een prachtig kaartje weer. En wat een leuke, maar vooral mooie hoek heb je gemaakt.
En ik blijf je kleurwerk schitterend vinden.
Groetjes Marianne

Bernadet zei

wowwww Gretha, helemaal super!!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kaartje, je hebt het papier zo mooi met elkaar gecombineerd.

groetjes jolande

Jeannette zei

Hier heb ik maar drie woorden voor:
GE WEL DIG !!!!!

Groetjes, Jeannette

Elly zei

Wat een plaaaatje van een kaartje!! En zo geweldig mooi ingekleurd!!

groetjes, Elly

Anoniem zei

Schitterende kaart. Alles past bij elkaar en is even mooi. De kleuren, het papier, je details. Echt helemaal super.
Groetjes Joke

arjette zei

Wooww zeg, wat een bjoetie!!!!!!!

groetjes Arjette.

yvon zei

Schitterende kaart Gretha en wat leuk om een hoekje van je papier om te vouwen. Tilda is ook weer prachtig ingekleurd.
Groetjes, Yvon

Ans S. zei

Wat een schitterende kaart.

Groetjes Ans

Carissa zei

So pretty. Your colouring is beautiful and that punched corner is so elegant.
Carissa

Marion leest! zei

Wat een mooie kaart Gretha. En wat een schattige stempel. Die had ik nog niet gezien. Denk dat ik mijn inkt ook maar weer een keer uit de kast ga halen.

Groeten Marion

Yvonne zei

Mooie kaart! Prachtig die hoek achter het dubbelgevouwen dessinpapier. Mooie achtergrond en gras heb je gemaakt. Groetjes, Yvonne

Crea Astrid zei

Wowww, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi van kleur ook. vind de nieuwe MS mal ook erg mooi. Ben er ook erg graag mee bezig.

Groetjes Astrid.

Astrid zei

Wat een ongelooflijk mooie kaart Gretha, prachtig !!

groetjes Astrid

Trudy zei

Hoi Gretha,
Wat een geweldige kaart weer!!
in het echt is hij nog mooier.
Groetjes Trudy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is weer een schitterend kaartje Gretha, prachtige kleuren!
Groetjes van Jacqueline

Alina zei

wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, Gretha!
groetjes, Alina

Annie zei

such a sweet card and beautifully embellished. I love the turned down corner with the pretty white corner behind.
hugs, annie x

Cathy zei

Gewoonweg prachtig: zo'n schatje!!!

Anneke zei

Wat een prachtige kaart weer, jouw kleuren is altijd prachtig!!

Tkat zei

wow! i love the details on this card. beautiful! :)

Anoniem zei

Wat een beauty van een kaart weer Gretha! Ik kijk altijd vol bewondering naar je kaarten, zo mooi, zo netjes en zo vreselijk prachtig ingekleurd! Echt prachtig!
Liefs, Sandra