vrijdag 2 maart 2012

Little Sweeties Bouquet


Hallo allemaal,
Ik was vanmorgen even bezig op het dashbord van mijn blog en ik heb waarschijnlijk iets gedaan waardoor de voorbeelden van deze post allemaal foetsie gingen. Ik heb alles afgezocht, maar ze zijn gewoon compleet verdwenen. Doordat ik weg moest 40km wandelen kon ik het vanmorgen niet meer recht breien.
Dus heb ik de kaart er vanavond maar weer opnieuw opgezet, maar ik zal de uitleg wat korter houden, omdat ik best moe bent.


Ik heb de kaart gemaakt voor Cuddly Buddly met een digi getekend door Czes Pachela `Little Sweeties Bouquet`. 
Ik heb het afdrukje ingekleurd met de ditress.
Papier is van Prima Marketing `Botanical` gecombineerd met kraftpapier.
De tekst is een sentiment van Cuddly Buddly. 
Andere materialen zijn: klimop - creatable MD, randje - doohikey Magnolia, nestabilities - rechthoek en rechthoek gegolfd, kant, bloemen, papieren doily en ornamentjes.


Distresskleuren zijn:
tattered rose, frayed burlap, walnut stain, antique linen, vintage photo, peeled paint, pine needles, forest moss, wild honey, aged mahogany, chaipped sapphire, stormy sky, black soot en broken china.


Ik hoop dat jullie hier genoegen mee willen nemen :) en tot de volgende kaart.
Lieve groetjes

Gretha

22 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige kaart!
Wilde dat ik die bos kreeg...
Groetjes Tineke

Astrid zei

Wowww, je zal toch zo'n mooie kaart op de mat krijgen hahaha, echt .... dit is een supermooie kaart, prachtige kleuren, lief afdrukje !!

groetjes Astrid

Peggy zei

Wat een prachtig kaartje, heel erg mooi ingekleurd.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Anneke zei

Prachtig kaartje is dit Gretha! Wie wil die nu niet krijgen? Ga ook eens kijke be deze lieve digi 's
Groetjes anneke

Creaine zei

wow wat maak jij mooie kaarten!.
groetjes Ine

Corrie zei

Wat een lief kaartje Gretha
Fijn weekend
Groetjes Corrie

scrappymo! zei

Another great card. Well done!

I love the colour combinations.

Paula zei

Hoi Gretha,

Wat een beauty weer zeg.
Ik heb je in mijn lijst met blogs gezet, ik kan nu echt ieder kaartje zien wat jij maakt.
Ze zijn allemaal prachtig.

Tot je volgende kaartje
Paula

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, gek op bossen bloemen haha,
groetjes Lia

Marga50 zei

Wauwwww wat een schitterende mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

Marianne Reijgersberg zei

Wauw Gretha, wat is die weer lief. En wat een gaaf papier met die bloemen.
En weer zo prachtig ingekleurd.
Groetjes Marianne

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Wat een leuk stempel
Groetjes Margreet

Neline zei

Wat een prachtige kaart weer Gretha, en ja zo'n bos bloemen wil ik ook heel graag hebben;)
groetjes
Neline

corryskaart zei

hoi gretha
ja van zo prachtige bos word iedereen wel vrolijk maar nog vrolijker van zo schitterende kaart!
groetjes van corry

Liesbeth zei

Wat is ie weer leuk Gretha.
gr. Liesbeth

Jolanda zei

Wauw Gretha, wat een prachtige kaart zeg, super mooi gedaan, een schatje

Adriana zei

Wat is je kleurkeuze weer schitterend en het beertje lijkt wel 3D zo mooi heb je hem naar voren gewerkt!
Groetjes Adriana

Unknown zei

Wauw, wat een schitterende kaart! Lief afdrukje ook.

Groetjes, Priskilla

Greet van Maurik zei

Mooie kaart, en ja zo'n mooie bos bloemen willen we allemaal wel hebben.

Fijn weekend, Greet

Annette zei

Prachtige bos bloemen, en alweer een heel mooi kaartje!
xoxo Annette

Grietje Jansen zei

Schat van een kaart!

Grietje

Cathy zei

Prachtig ingekleurd en sublieme afwerking!