dinsdag 12 februari 2013

Saturated Canary 'Hugs & Kisses'



Goedemorgen allemaal,
Soms loopt het nu eenmaal zo, dat ik vandaag 2 kaarten te posten heb.
Deze is voor het Nederlandse blog van Saturated Canary en de volgende zullen jullie strakjes zien.
De Canary stempel zullen jullie vast wel meer tegen zijn gekomen in blogland en ik dacht toen ik deze stempel zag dat ik er nog wel een kaart van kon maken voor Valentijnsdag.
De stempel "Hugs & Kisses" is ingekleurd met de distress en H2O.
Het papier komt uit een pad van Authentique "Lovely', wat ik gecombineerd heb met kaftpapier.


De rand met harten heb ik uitgestanst met een mal van Joycrafts.
De vogelkooi en hartje heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design.
De rechthoek is een spelbinder "Romantic rectangles"
De tekst komt van Tina Wenke.


De kleuren die ik gebruikt heb voor het inkleuren van het afdrukje:
huid - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar - antique linen, vintage photo, walnut stain
trui, rokje & schoenen - H2O apple blossom
hempje & legging - vintage photo, H2O hot cinnamon
harten - H2O hot cinnamon
doos - vintage photo, walnut stain
schoenen - antique linon, vintage photo
grond - walnut stain
achtergrond - antique linen, vintage photo


Tot strakjes 


2 opmerkingen:

rian zei

deze is ook super de rand is ook heel mooi en tja de kleuren weer he.

groetjes rian

Christina C. zei

This card is absolutely phenomenal....a work of art!!!!