donderdag 7 maart 2013

Whimsy Stamps "Honeybee"


Goedemorgen allemaal,
Vandaag post ik een kaart met de stempel Honeybee van Whimsy Stamps, die ik heb gemaakt voor de challenge van Crafty Ribbons.
De opdracht deze keer is 'Anything goes with Ribbon' (alles mag met lint), dus een makkelijk opdracht zou ik zeggen :D
Het papier voor deze kaart komt uit een blokje van Basic Grey 'Serenade' 

Good morning everyone,
Today I post a card with a stamp of Honeybee of Whimsy Stamps, which I made for the Crafty Ribbons Challenge.
The theme this time is 'Anything goes with Ribbon', I think it's an easy one :D
The paper I used for this card is coming from a pad of Basic Grey 'Serenade'


Zoals jullie zien heb ik blaadjes uitgestanst met een mal van Cheery Lynn, die ik de afgelopen aantal keren ook voor kaarten heb gebruikt
Ik vind dit echt zulke prachtige blaadjes en fijntjes om te gebruiken
De vogelkooi achter het afdrukje is gemaakt uit een creatable van Marianne Design.
Het ronde kleedje is van Unique Hobbyproducts
Het lint is uiteraard te vinden bij Crafty Ribbons

As you can see I've made the leaves with a die of Cheery Lynn, like I did a couple of times on my cards lately
I love these leaves to use on my cards
The birdcage is coming from a die of Marianne Design
The doily is from Unique Hobbyproducts
The ribbon you can find at Crafty Ribbons


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, worn lipstick
haar (hair) - antique linen, vintage photo
mouwen, onderrok, riem & beenwarmers ( sleeves, petticoat, belt & leg warmers) - antique linen, vintage photo
jurk & haarband (dress & hair ribbon) - evergreen bough, H2O fresh oregano
bloemen (flowers) - antique linen, peeled paint, mowed lawn
grond (ground) - peeled paint, vintage photo, evergreen bough
achtergrond (background) - evergreen bough


Ik wens jullie nog een gezellige dag toe
Have a lovely day


19 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ohh wat is ie weer mooi Gretha.Groetjes Joke

debby4000 zei

WOW Gretha this is stunning and what gorgeous colours and image.
luv
Debby

Pouwla zei

Hoi Gretha,

wat een prachtige kaart weer!
Hele mooie kleuren ook.
Groetjes Pouwla.

rian zei

wat een mooie kleuren, zeer mooi kaartje weer gretha

groetjes rian

jolanda zei

mooi kaartje met leuk afdrukje

chrilvian zei

mooiii

Crea Astrid zei

Wt een prachtige kaart en mooi van kleur. Lieve stempel ook.

Groetjes, Astrid.

Deborah zei

Zo schattig alweer! Prachtig, ik hou ook enorm van die kleuren!
Groetjes Deborah

Ankie vd Polder zei

Oh wow, wat een mooi kaartje en wat een schitterende kleuren. Groetjes, Ankie

Adriana zei

Schitterend en wat heb je mooie bloemen in het gras gemaakt!

Tinie zei

Wauw wat weer onwijs mooi ingekleurd, super lieve kaart!!!

Groetjes Tinie

Corrie zei

Wauwww Gretha
wat een schitterend kaartje, geweldig die kleuren!!!

Groetjes Corrie

Lotte zei

Wat een plaatje Gretha. Groetjes Lotte

Aukje zei

Prachtige kaart en wat een leuke afbeelding!!
Groetjes
Aukje

Unknown zei

Ohh wat een schat van een kaart Gretha, lief stempeltje en de kleurtjes zo mooi toppie.

Lieve groetjes Suze

Alina zei

mooi, Gretha, ik ben helemaal weg van de kleuren combinatie!

anita01 zei

Hej hier heb je weer zo je best op gedaan, ant hij is me mooi Gretha;o)

Warme groetjes en jammer dat je niet kan komen naar de demodagen maar ik zie je in Zeist hoor, gezellie.

Warme groetjes,
Aniet x

Lorraine A zei

Gorgeous card Gretha :-) the image and colours are lovely ,,, so very pretty ! :-)

luv
Lols x x x

Hanneke zei

Wow Gretha, wat een supermooie kaart! De kleuren zijn erg mooi en je hebt de stempel erg mooi ingekleurd! Groetjes, Hanneke