zaterdag 4 januari 2014

Wee Stamps "Iris"


Goedemorgen,
ik hoop dat jullie een gezellig weekend hebben
Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor mezelf heb gemaakt met een stempel van Wee Stamps genaamd "Iris"
Ik heb Iris gekleurd met de distress en H2O
Het papier waarmee ik deze kaart heb aangekleed is van Maja Design "Sofiero"
Achter het afdrukje heb ik een nieuwe mal van Dienamics gebruikt wat 'Chicken Wire' heet
Aan beide kanten van de kaart heb ik met een Martha Stewart pons "Scroll lace" een randje geplakt
De grote vlinder van Joycrafts (Noordesign) heb ik uit dezelfde papier lijn gestanst
De tekst is van LOTV
De knoopjes zijn van Papermania
Voor de afwerking wat kant, bloemen en een houten hartje toegevoegd


Good morning,
I hope you have a great weekend at the moment
Today I show you a card with a stamp of Wee Stamps called 'Iris'
I've colored Iris with the distress inks and H2O
The card is decorated with the papers of Maja Design 'Sofiero'
Behind the image have I used a new die of Dienamics called "Chicken Wire"
At both sides of the card made I edges with a border punch of Martha Stewart 'Scroll lace'
The big butterfly is from Joycrafts (Noordesign) which is made from the same design paper Sofiero
The sentiment is from LOTV
To finish my card I added some flowers, lace and a wooden heart


Distress & H2O
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
vleugels (wings) - chipped sapphire, H2O plum crazy
legging & bloemen (legging & flowers) - picked raspberry, H2O garnet, H2O plum crazy
trui (sweater) - picket raspberry, H2O garnet
achtergrond (background) - antique linen


Leuk dat je even langskwam en graag tot de volgende kaart
Thanks for stopping by and see you till the next card



8 opmerkingen:

rian zei

mooi weer gretha, ook de achtergrond , maar vooral de kleuren.
groetjes rian

Ankie vd Polder zei

Om te beginnen wil ik je een heel mooi en creatief 2014 toewensen. Wat een geweldig kaartje en schitterende kleuren heb je weer gemaakt en gebruikt. Groetjes en fijn weekend, Ankie

Deborah zei

Je kaartje is weer prachtig! Zo mooi ingekleurd! Schitterend!
Liefs,Deborah

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een mooi vrolijk kaartje.
Groetjes Miranda

jolanda zei

lief kaartje

heidy zei

Prachtig Gretha!!
XXX Heidy

Sharon zei

Happy New Year Gretha.
This is such a gorgeous image and I love all the beautiful layers and embellishments.
Hugs Sharon. x

JenniferD zei

Wow! Just Totally Gorgeous! Your Blog is Amazing and will be back can't wait to see what you do next!