zaterdag 28 juni 2014

Sarah Kay "Michel"


Hallo allemaal,
ik heb eens wat anders gemaakt dan een kaart, nl een soort zakje waar je een tag in schuift
De mal komt van Dutch Doobadoo en is heel simpel om na te tekenen
Ik heb hem vandaag gebruikt voor een workshop die ik bij Creatiefhandje heb gegeven
De stempel "Michel" van Sarah Kay had ik al heel lang in de la liggen en eindelijk gebruikt
Ik heb de stempel ingekleurd met de "No Lines" technique, dit doe ik met behulp van Memento inkt in de kleur "Desert Sand"
Het inkleuren heb ik met de distress inkt gedaan

Hello everyone,
I've made something else than a card, a kind of a bag where you can put a tag in
The die is from Dutch Doobadoo and is very easy to play with
The stamp is an older one of Sarah Kay called "Michel" and coloured it in the "No Lines" technique
You can use the colour "Desert Sand" of Memento ink
I've painted the image with the Distress inks


The materials for this little project are:
De materialen zijn voor dit kleine projectje zijn:
papier (papers) - Pion "A day in May"
mal (die) - Dutch Doobadoo
randje (border) - Magnolia
blaadjes (leaves) - Marianne Design
chickenwire
tekst (sentiment) - Tina Wenke
mal tekst (die of sentiment) - Magnolia
tekst (sentiment) - label Joycrafts
hek (fence) - La La-Land
banner - nestabilitie


Distress inkt:
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, aged mahogany
haar (hair) - antique linen, vintage photo
trui (sweater) - black soot, peeled paint, forest moss
broek (pants) - peeled paint, forest moss
beer (bear) - antique linen, vintage photo, walnut stain
sokken (socks) - black soot
schoenen (shoes) - pumice stone, walnut stain
gras (grass) - peeled paint
lolly (lollipop) - picked raspberry
achtergrond (background) - antique linen, vintage photo


Een fijne dag verder
Have a lovely day



3 opmerkingen:

rian zei

wat een scheetje, die is wel heeeeeel lief.
en leuk om een keer iets anders te zien dan een kaartje.
groetjes rian

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje Gretha. Ik vond het weer heel leuk om een workshop bij je te volgen. Mijn eindresultaat staat ook op mijn blog.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Oh, this is so beautiful, Gretha! Lovely project with sweet image and pro coloring... Love it! :)