zaterdag 7 februari 2015

Tutorial 2 deel 5


Hallo allemaal,
ik heb dit afdrukje weer een stukje verder ingekleurd
Met het maken van deze tutorial gaat van alles mis, lol, het zit niet helemaal mee
Omdat het kleurwerk dan gedeeltelijk af is, kan ik het niet over doen, als jullie begrijpen wat ik bedoel, lol
Maar ik hoop dat jullie toch nog wel genoeg inspiratie opdoen om ook zelf ermee aan de slag te gaan
Het inkleuren van het rokje en hoed van het meisje staan er helaas niet op, maar dit gaat op dezelfde manier zoals ik de rest heb gekleurd


Hello everyone,
I've coloured this image a bit further 
While I was making this tutorial some things went wrong, I'm sorry, sometimes things happens, lol
I hope it's enough to give you some inspiration to colour an image too
Colouring the skirt and had of the girl goes on the same way as the other parts of the image

Have a lovely evening
Een gezellige avond 











6 opmerkingen:

Alexandra♥ zei

Gretha! Thanks for sharing your technique. It's simply amazing!!

Hugs,
Alexandra

rian zei

ohhhh Gretha hij wordt weer leuk zo samen, ik vindt de kleur van de scooter ook zo mooi.
ben benieuwd hoe hij is als het af is

groetjes rian

Natasja's Kaarten zei

Dank je wel weer dat je dit met ons deelt! Prachtig!

Groetjes, Natasja

Anoniem zei

Hello

As usual, it's perfect !
We see very well how you work and it's amazing ...
I try to do like you ....
difficult but to see your video, it really help me !

MANY THANKS!!!!!!!

Valerie

Holly Saveur zei

Prachtig!
super mooie combinatie de kleuren..

Nanda zei

Gretha bedankt weer voor het filmpje, ze zijn erg handig. En je kaarten zien er weer geweldig uit die je de laatste dagen hebt geplaatst.