maandag 4 januari 2016

Kalender Lili of the Valley vervolg


Hallo lieve knutselvriendinnen,
allereerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen met gezondheid en veel creativiteit

Het was een beetje stil op mijn blog, maar ik heb een kleine pauze gehouden met en tussen de feestdagen door, veel uitdagingen van blogs en winkels lagen stil en heb ik er eventjes gebruik van gemaakt om nieuwe inspiratie op te doen
Nu ben ik langzaam aan weer wat creaties aan het maken
Deze kalender loopt nu bijna op zijn eind die al voor LOTV had gemaakt
Vandaag laat ik de maand september en oktober aan jullie zien

Hello dear craft friends,
first I like to wish everybody a Happy New Year in good health with a lot of creativity 

It was a bit quiet on my blog, because I had a little break during and between Christmas and the New Year
A lot of challenges were closed and I thought let's have a little break to create new inspiration for the new year, lol
I'm starting to make new cards again
This calendar is almost finished which I made for LOTV
Today I show you the month September with September Fairy and October with October Fairy


Sennelier:
huid (skin) - 252, 635, 205
haar (hair) - 705 + 435
blauw (blue) - 899, 917
blaadjes (leaves) - 819 + 813 + 517, 211 + 755, 619
achtergrond (background) - 705

Materiaal (supplies):
papier (papers) - LOTV Enchantment + kraft 
spelbinders - scalloped square
labels - Magnolia 


De maand op het plaatje hieronder is van oktober 
The month on the picture below is from October


Sennelier:
huid (skin) - 252, 635, 205
haar (hair) - 705 + 435
groen (green) - 899
pompoen (pumpkin) - 501, 675 + 205
grond (ground) - 205
vleermuizen (bat) - 755
achtergrond (background) - 705


materialen (supplies):
papier (paper) - LOTV Beach Bliss


Een fijne week verder en graag tot de volgende creatie
Have a lovely week and see you until the next creation



1 opmerking:

rian zei

ook deze zijn weer mooi
groetjes rian