dinsdag 15 maart 2016

Penny Black "Bird Talk"


Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
vandaag laat ik jullie een kaart zien met een stempel van Penny Black "Bird Talk" welke ik voor 
De Hobbyboerderij heb gemaakt
Het afdrukje heb ik ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O 

Good morning dear blog friends,
today I show you a card with a stamp of Penny Black called "Bird Talk" which I made for the shop De Hobbyboerderij
The image is colored with distress inks and some twinkling H2O


Distress & H2O:
raam (window) - antique linen, frayed burlap, walnut stain
binnenkant (inside) - pumice stone
haar (hair) - antique linen, vintage photo, walnut stain
huid (skin) - tattered rose, vintage photo, victorian velvet
jurk (dress) - H2O poppy
vogeltje (little bird) - peeled paint, forest moss, wild honey

Materialen (supplies):
basiskaart (base card) - Dutch Doobadoo
papier (papers) - cardstock rood (red), Studio Light "My Botanic Garden" & kraft "Bazzill"
blaadjes (leaves) - Joycrafts "Bille's Flourashes"
labels - Magnolia
lint, gaaslint (ribbon), parels (pearls) & bloemen (flowers) - De Hobbyboerderij


Leuk dat je weer eventjes langskwam 
Graag tot de volgende kaart 

Thanks for stopping by 
See you until the next card



8 opmerkingen:

Unknown zei

Wat is die super mooi gemaakt!!
Groetjes lida

Unknown zei

Wat is dat een super mooi kaartje die je heb gemaakt!!
Groetjes
Lida

Dora zei

Mooie kaart gemaakt en prachtig ingekleurd.

Sande zei

Gorgeous! Your colors are so pretty and a lovely card.

ADA zei

Stempel is heel erg leuk je hebt er weer een prachtige kaart van gemaakt, super leuk.
GROETJES ADA

rian zei

erg mooi gretha, en toen ik laatst bij de hobbyboederij was zag ik er van je hangen, jaaaaa je haalt ze er stuk voor stuk uit hihi.
je kleurwerk blijf ik schitterend vinden, zou graag nog eens een workshop volgen.
groetjes rian

Bianca van Tilburg. zei

Wat een schitterende kaart is het.

Liefs Bianca.

Pet73 zei

Stunning colouring!